Foto bij Dangerous Love ~ Liam Payne *10*

* Einde komt eraan, ik heb niet echt tijd op te schrijven en geen ook geen inspiratie xd *

Mijn lip was gestopt met bloeden en mijn hart was gekalmeerd. Liam had me meegenomen naar een restaurant. Het was nogal klein maar daardoor had het een gezellige sfeer. We gingen aan een tafel bij het raam zitten. Ik keek door het raam naar buiten, een jongetje was de eendjes in de vijver aan het voeren. Een serveerster kwam naar onze tafel toe gelopen en nam onze bestellingen op, blijkbaar kende ze Harry want ze vroeg of we hem de groeten konden doen. 'Gaat het weer een beetje?' Liam keek me met zijn puppy-ogen aan waardoor ik in de lach schoot. Ik knikte, legde mijn hand op die van Liam en smolt weg in zijn bruine ogen. Ik schrok op toen de serveerster weer terug kwam met onze bestelling. Grinnikend betaalde Liam. Met een rood hoofd at ik mijn broodje op en probeerde oogcontact te vermijden. 'Is er iets?' Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen toen ik hem aankeek. Lachend schudde ik mijn hoofd en propte het laatste stukje in mijn mond.
Samen liepen we naar buiten terwijl Liam zijn arm om mijn nek sloeg. We liepen langs een winkeltje waar ze sieraden verkochten. Ik bleef stilstaan toen mijn blik op een ketting viel. 'Wacht hier.' Ik wist wat hij van plan was maar had de tijd niet meer om hem tegen te houden. Ik keek nog verder in de etalage tot ik twee handen voor mijn ogen voelde. Het geluid van een pistool galmde over het plein. De twee handen gleden van mijn gezicht af en verschrikt draaide ik me om. Liam keek naar zijn bebloede handen en daarna naar mij. Ik zag hoe hij op de grond viel maar ik kon nog voorkomen dat hij met zijn hoofd op de grond terecht zou komen. 'Dat krijg je ervan!' schreeuwde Danny terwijl hij achteruit stapte en wegrende. Een vrouw kwam naar me toegerend en zei dat ze de ambulance al had gebeld. De tranen stroomde over mijn wangen en mijn hele lichaam trilde. Het leek eeuwig te duren voordat de mensen van de ambulance Liam op de brancard legde en met luide sirenes naar het ziekenhuis reed. Huilend zat ik in elkaar gedoken op de grond met een hurkende politieagent naast me. 'Danny Collins? We gaan naar hem opzoek.. en sterkte.' Een auto stopte voor me. Louis zat achter het stuur en wenkte me in de auto. Ik ging zitten en keek Louis met betraande ogen aan. Ook bij hem rolden nu tranen over zijn wangen. 'Waar is hij nu?' vroeg hij uiteindelijk. 'In het ziekenhuis, hij wordt geopereerd.' Louis knikte en reed vervolgens naar het ziekenhuis.

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen