Foto bij 186~

Laura PoV
Tom en Bill waren nu ongeveer nergens te bekennen. We wisten al op voorhand dat er erg veel mensen met hen zouden willen bellen, en dat wij beter niet te veel gezien werden, maar ik zou mijn ogen goed openhouden. Ik wou niet het risico lopen om Tom hier kussend met een meisje te spotten. Ik hing een beetje rond, zat aan de bar, lachte met Georg en Gustav, hielp Georg verstoppen toen een tipsy Gregory kwam vragen of we hem hadden gezien. Hij leek mij niet te herkennen. Was het zo lang geleden dat we elkaar gezien hadden of was hij te dronken? Het maakte me niet uit. Ging een paar keer naar de vrouwenwc's om mijn make-up bij te werken, en zeker te zijn dat ik Tom daar niet tegenkwam. (met hem wist je echt nooit, daarom vertrouwde ik hem voor geen meter). uiteindelijk kwam ik een paar keer zelf in een benarde situatie terecht, waarbij er wel erg veel geflirt werd door de tegenpartij. 1 keer moest ik me behoorlijk snel uit de voeten maken toen hij voor de 3de keer een drankje voor me ging halen. Ik had waarschijnlijk te veel alcohol gehad... het smaakte alleen naar meer.. Maar ik zou me inhouden, al was het maar om mijn reputatie hoog te houden. ik GIng naar het dak om iets te roken, gewoon om uit de dranklucht te zijn, maar achteraf gezien, was dat de grootste fout die ik kon maken. Ik die een sigaretje ging roken, dat viel nog mee, maar het viel me het eerste half uur niet op dat de meisjes naast mij zelfgedraaide bij hen hadden. Alleen was het geen zuivere tabak. Er zat iets anders bij, en ik merkte dat pas op toen we met z'n drieën stonden te giechelen. Sh*t, Drugs en weed. Net hetgene ik nodig had. blijkbaar stond ik dicht genoeg in hun buurt om zelf last te krijgen van de bijwerkingen, dus waarom geen trekje. Het was lang genoeg geleden... 1tje kon geen kwaad, toch?

Reageer (6)

  • xKaulitz18x

    snel verder

    <3

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    juist...wel dus

    1 decennium geleden
  • BVBunicorn

    Dat kan wel kwaad!
    Snel verder.

    1 decennium geleden
  • SingToMe

    jawel, eentje kan wel kwaad Ö
    xx

    1 decennium geleden
  • dolovebill

    snel verder;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen