Foto bij 187~

TOM PoV
Ik had al een heleboel ouwe vrienden tegengekomen, en jammer genoeg ook een paar ex'en. Was ik blij dat Laura niet bij mij was blijven lopen. Waarschijnlijk zou ze het niet leuk gevonden hebben. Maar Laura? Waar was ze naar toe? Ze was niet naar me toe gekomen, maar ik had haar wel vanuit mijn ooghoek in de gaten gehouden. Georg en GUstav hadden even bij haar gezeten, omdat ik gevraagd had of ze konden proberen om haar aantal alcoholische dranken te minimaliseren, maar dan had je die gast nog, die met de ene cocktail na de andere kwam. Het leek alsof iedereen hier erop gebrand was om haar dronken te krijgen. Ze leek ook rond te kijken, hopelijk om mij te zien, maar ze leek niet te merken dat ik iedere keer ergens achter haar stond. Wel, misschien lag het aan mij, maar ik leek het makkelijker te hebben om haar in de gaten te houden dan zij mij... Dacht ze dat ik de hele avond zou flirten? Ik dacht dat ik vrij duidelijk had gemaakt wie ik wilde? Ik glimlachte toen ik haar even zag dansen, maar probeerde me te focussen op het gesprek dat ik aan het voeren was. En dan was ze plots weg. Niet aan het dansen, niet aan de bar, te lang weg om naar de wc te gaan.. tenzij ze iemand mee had, maar dat leek me niet iets voor haar. ik keek rond, Georg, Bill, GUstav... geen van mijn buddies had haar het laatste halfuur gezien. En de portier die bij de deuren stond, had haar ook niet naar buiten zien gaan. Waar kon ze dan wel zijN? Roken. ik hoorde mensen zeggen dat ze even naar het dak gingen om te roken, misschien was ze daar ook naartoe gegaan. Blijkbaar had ik gelijk, maar ze was niet in het gezelschap dat ik verwachtte. 2 ex vriendinnen, denk ik, maar het zag er niet als gewone sigaretten uit. Laura zag me staan en zwaaide, en door de manier waarop ze naar me toekwam leek het al duidelijk dat er iets mis was. Ze sloeg haar armen om mijn nek en de geur van Weed was vrij duidelijk op haar. Tuurlijk... zeg haar om op te passen met alcohol, dan neemt ze drugs...

Reageer (9)

  • MadeOfSilver

    hahah geweldig!

    1 decennium geleden
  • Assje

    "Zeg haar om op te passen met alcohol, neemt ze drugs..." -> Geniaal gewoon! ;D
    Ga je snel verder? :)
    -xxx-(K)

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    haha xd snel verder

    1 decennium geleden
  • BVBunicorn

    Leuk! (:
    Snel verdeR.

    1 decennium geleden
  • ICEaddiction

    HAHAH ge-wel-dig XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen