Foto bij 189~

Sorry dat het even duurde voor ik een nieuw deeltje plaatste, het internet heeft kuren.. ik kan er voor het eerst in 3 dagen op! ;)

TOm PoV
'Ik wil plezier maken.' zei ze plots. 'Ik denk dat jij beter een beetje zou slapen.' zei ik. ze schudde haar hoofd, en duwde me tegen de muur, redelijk hard. Zoals ik eerder al had ondervonden, ze was een stuk sneller geworden. ik glimlachte licht. ze duwde haar helemaal tegen me aan, en ik wist niet helemaal wat ze van plan was. Ze giechelde weer. Nog steeds niemand in de gang, alles was safe, voor het moment. 'Wat ga je doen?' vroeg ik toen ze haar armen om mijn nek legde. oP gelijk welk moment, graag maar niet nu ze high was, in een gang waar op elk moment iemand kon passeren. ze glimlachte. 'Wat wil je dat ik doe?' vroeg ze met een glans in haar ogen. hmm, zoveel.... moeilijke vraag. 'Dat je zo normaal mogelijk doet tot we aan de auto zijn, en dat je braaf meegaat naar je bedje.' zei ik op een veel te verantwoordelijke toon. zeker voor mijn doen. het leek alsof de rollen nu omgekeerd waren. Vroeger was ik diegene die flirte met mini hier, en ik diegene die voor problemen zorgde.. en nu moest ik haar zeggen dat ze het een beetje rustig aan moest doen. Laura schudde haar hoofdje. 'Ik wil niet naar huis.' zei ze met een pruillipje. ik hoorde de deur opengaan op het dak. sh*t. Laura merkte het ook. Ze grijnsde, en trok me een of andere kamer in. Blijkbaar iets was viplounge was. en wij wisten dit niet eens zijn? Laura Plofte zich neer in een van de grote zetels, en klopte dat ik naast haar moest gaan zitten. 'Ik denk niet dat we hier moeten zijn.' mompelde ik zacht. ze giechelde en ging op mijn schoot zitten. ze had een soort triomfantelijke grijns op haar gezicht. 'Ik denk dat ik weet wat ik wil doen... en jij ook.' zei ze met een super schattig (en ergens ook stout) glimlachje. oh, tuurlijk, graag, heel erg graag... maar niet als ze onder invloed is van weet ik maar wat waardoor ze het zich gaat beklagen.

Reageer (7)

  • dolovebill

    snel verder;)

    1 decennium geleden
  • japanesegirl

    oke wat is er met tom aan de hand:|
    dit is echt vaaaaaag!

    1 decennium geleden
  • DoNotBlink

    snel verder(flower)

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    haha, ik vind laura geweldig

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen