Foto bij 01 - Louis

"Hazz!!!! we zijn er!!!!" schreeuw ik keihard in zijn oor "wat hoe waar?" hij schrikt verschrikt overeind "Je gezicht!" Ik proest het uit. "Louis Tomlinson!!! wat heb je met mijn gezicht gedaan?" "Niks!" "Jaja!" zijn blik staat wantrouwend en hij trekt er een heel raar gezicht bij. "Zou u zo vriendelijk zijn om het vliegtuig nu te willen verlaten?" Een stewardess staat met een zuur gezicht naar ons te kijken. Ze lijkt net een aardappel die een rotte wortel gegeten heeft. Ik voel hoe mijn pols gegrepen wordt. Snel kijk ik op en zie dat het Harry is die me meetrekt. Nou ja trekt, meer sleurt. "Harry!!!" gil ik. Ja ik ben een jongen en ik gil! Iets mis mee?! Nee dacht ik ook al! "Fack! Harry!!!!!!! Nu ben je dood!" gil ik naar de jongen die me staat uit te lachen. Snel spring ik op uit al de troep uit de prullenbak en ren Harry achterna al gillend en schreeuwend. "Aaaagh!!!!!" schreeuwt Harry als hij plots getackeld wordt. "boeja!!!" Schreeuwt een stem die ik uit duizenden herken. Harry vergeet ik helemaal. Snel ren ik naar haar toe en druk mijn lippen op de hare. Ik knuffel haar zowat plat en we vallen beide lachend op de grond. Ik zie een paar mensen met koffers een beetje raar naar ons kijken. "Esmeee!!! Wat ben ik blij je weer te zien!!" "Louiiiis!! Ik ben ook blij jou weer te zien!" Lachend duwt ze me van zich af. Ik ga overeind staan en reik haar de hand toe. Ze neemt die met een glimlach aan en ik trek haar weer omhoog. "Hi Esmee. Lang niet gezien" zegt Harry. Ze grijnst naar de krullenbol. Ze geeft nu ook Harry een knuffel. "Harryy!" lacht ze. "Ja juist. Laat me maar weer los." "Sorry" zegt ze, en zet een stap achteruit. "Nou waar wachten we nog op? Op naar huis!" roept ze keihard. Ze pakt mijn hand en rent met me naar de uitgang. De taxi staat al voor ons gereed en we stappen alle drie in. Harry zit voorin en zegt precies waar me naartoe moeten. Esmee en ik zingen vrolijk mee met de radio. " I! Had! The time of! My life! And I never! Felt! This way! before!" "Dirty bit!" klinkt het door de luidsprekers, en we maken wat gekke dansjes op de muziek. Ik zie dat Harry nu ook meedoet. De taxichauffeur wend z'n blik in de achteruitkijkspiegel. Het volgende liedje start en ook hier zingen we enthousiast mee. "It's been a really, really messed up week. Seven days of torture, seven days of bitter! And my girlfriend went and cheated on me! She's a California dime, but it's time for me to quit! Lalala whatever! Lalala it doesn't matter! Lalala oh well! Lalala! We're going at it tonight, tonight! There's a party on the rooftop, top of the world! Tonight, tonight and were dancing on the edge of the Hollywood sign!" Na zo'n twintig minuten rijden zijn we er eindelijk. We stappen kibbelend uit de auto en Niall, Zayn en Liam staan ons op te wachten. "Je hebt ze gevonden!" roept Niall vrolijk. "Hoe kun je die twee nou niet vinden!" zegt Esmee lachend. We lopen allen weer naar binnen. Liam heeft chocomel voor ons gemaakt. "Moana komt zo meteen. Ze had gebeld of ze langs mocht komen" zegt Liam. "Moana is altijd welkom" antwoordde ik. Ik zag Esmee even wantrouwend kijken. "Niet goed?" vraag ik aan haar. "Jawel hoor. Moana is mijn vriendin. Als zij langs wilt komen dan doet ze dat maar." Toch klonk het niet heel erg enthousiast. Ik zie aan haar gezicht dat ze er niet zo blij mee is. Daar zou snel een einde aan komen! Ik sta op en zet mijn chocomel neer. Ik ren op haar af en til haar in mijn armen. Ze gilt het uit van schrik. Ik ren met haar de trap op naar mijn kamer. "Surprise!" roep ik, en leg haar neer op bed. Ik spring bij haar op bed en geef haar een zoen. "Er zit je iets dwars liefje, ik zie het aan je." Ze grinnikt even. "Niets dat nu belangrijk is" antwoordt ze kortaf. Ik glimlach even naar haar en begin haar taupekleurige blouse los te knopen. "Louis! Niet nu!" roept ze lachend. Ik zet mijn pruillipje op. "Oh kom op! Ik heb je twee weken lang niet gezien!" "Waarom nu, Louis?" "Omdat ik dat zeg!" zeg ik met een strenge blik. Ik zie haar lach in een keer van haar gezicht verdwijnen. "Is dat alles waar ik goed voor ben? Voor seks?" Ik zie haar gekwetste gezicht en heb direct spijt van mijn woorden. Ik zie een traan over haar wang rollen. Ik wil hem wegvegen met mijn hand, maar ze slaat hem weg. "Als dat alles is waar ik goed voor ben dan..!" Ze springt op en loopt richting de deur. Ik houd haar tegen. "Nee! Esmee! Dat is niet waaar! Je bent helemaal niet alleen maar goed voor seks!" Ze snikt even en veegt haar tranen weg. Ze draait zich naar me om. Ze doet haar mond open om iets te zeggen maar de deurbel onderbreekt haar. Ik kijk uit het raam en zie dat het Moana is. Net op het verkeerde moment. Ik zie dat iemand de deur opendoet en Moana loopt naar binnen. "Moana is er" zucht ik. Er viel even een korte stilte. "Luister Esmee.. Ik hou van je. Meer dan jij je ooit kunt voorstellen. Jij bent niet alleen maar goed voor seks." Troostend streel ik haar wang. Ze knikt even. Ik omhels haar en wrijf over haar rug. "Kom dan gaan we naar Moana." We lopen hand in hand de trap af. Ik zie Moana bij Liam op schoot zitten. "Louis!" roept ze, en rent op me af. Ze omhelst me stevig. Ik voel me ongemakkelijk. Ik voel Esmee's ogen in mijn rug prikken. Ik hoor haar terug naar boven lopen. Moana laat me los. "Esmee waar ga je heen!" roept ze. "Naar boven" antwoordt ze mokkend. "Niet doen! Ik heb een verrassing voor je!" Esmee draait zich twijfelend om. "Voor mij?" vraagt ze onzeker. "Ja natuurlijk! Voor wie anders?! Jij bent toch mijn beste vriendin!" Esmee knikt en komt weer naast me staan. "Tada!" roept Moana, en ze overhandigt haar de doos bonbons. Ik hoor Esmee even kort grinniken. "Thanks Moana." "You're welcome." Moana schenkt haar een warme glimlach.

Reageer (1)

  • Chaynnnn

    snel verder! Jullie schrijven echt zo geweldig ! X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen