Foto bij 193~

:) reacties en kudo's??

Laura PoV
'We komen duidelijk niet te ver zo.' zei hij lachend. ik had geen moeite om mijn lach in te houden, ik vond het niet grappig. 'Wat is er gisterenavond gebeurd?' vroeg ik. Hij keek naar mij, zijn ogen bleven om mijn -nogal duidelijke- vormen hangen. hij knipperde met zijn ogen. 'Gisterenavond..' ik zag onder de dekens "iets" groeien, iets wat me alleen maar bezorgder maakte. Tom keek naar beneden en trok zijn knieën op. Zijn kaken werden iets roder. ik wees naar waar de bult zat. 'Na dàt kan je me echt niet meer wijsmaken dat je er niets meer van herinnerd.' zei ik beschuldigend. 'Waarom zo boos?' vroeg hij zacht, terwijl hij zijn hoofd schuin hield, en zich weer neerlegde. 'Omdat ik niet over een week of twee plots wil te weten komen dat ik een periode oversla.' zei ik geïrriteerd. Tom keek op. 'Ik dacht dat je de pil gebruikte.' zei hij, zorgeloos als anders, maar zijn ogen werden net een beetje groter. ik voelde een halve paniekaanval aankomen. toen Tom begon te lachen. 'Rustig maar, bij mijn weten moet je niet meteen gaan zoeken naar een morning-afterpil ' zei hij lachend. Ik lachte niet. Hij trok me tegen zijn borst, en hoewel ik bleef liggen, vroeg ik me nog steeds of hoe het kon dat ik me van gisterenavond niets meer herinnerde. Tom grinnikte toen ik hem ernaar vroeg. 'Ze zeggen altijd dat Alcohol en Drugs niet moeten gemixt worden, waarom moet jij dat altijd zelf nog eens uitzoeken?' vroeg hij lachend. 'Wat?' vroeg ik, ik wou recht kruipen, maar tom hield zijn arm om me heen zodat ik niet recht kon zitten. ALsof ik ooit zou toegeven hoe goed ik hier eigenlijk lag. 'Je weet wel, Alcohol, Weed...' zei hij en de manier waarop hij het zei, maakte me zenuwachtig. ik draaide me om, zodat ik met mijn buik tegen hem aanlag. misschien iets te dicht. 'Wat heb ik gisterenavond nog allemaal gedaan?' vroeg ik zacht.

Reageer (6)

  • Assje

    Ghehe, snel verder gaan! ;D
    Xxx

    1 decennium geleden
  • gothicpop

    Ze weet er helemaal niks meer van.
    Tom moet haar in de gaten houden.(A)

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Like it!

    1 decennium geleden
  • BVBunicorn

    Woopsie. (:
    Snel verder.

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    haha verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen