Foto bij 194~

reacties?? ik ga pas verder na 7 reacties... ;) xD

Laura PoV
Tom grijnsde. 'De verkorte, of uitgebreide versie?' hij genoot ervan dat hij alle kaarten had. 'Hoe het maar kort.' mompelde ik. hij boog zich naar me toe. 'Misschien vertel ik het je, maar krijg ik eerst een kus?' het was niet echt een vraag, want hij boog zich meteen naar me toe. op het moment dat onze lippen raakten, lagen zijn handen op mijn heupen. 'Ik hoop dat de rest nog slaapt.' mompelde TOm zacht in mijn oor. 'Wel?' vroeg ik. Hij lachte. 'De kort versie? Je wou 's avonds niet meer tegen me praten, omdat ik niet met je wou vrijen.'zei hij, en hij vond het o zo grappig, vooral toen mijn ogen een beetje groter werden. 'Wat?' vroeg ik. Hij haalde zijn schouders op voor zover dat ging. 'Jep, je had natuurlijk een paar trekken weed binnen. Weet je dat je op zo'n moment heel erg moeilijk bent om tegen te werken?' vroeg hij grijnzend. Hij trok me op hem, zijn bubbel was bijna weg, en het zou me niet verbazen mocht hij er binnenkort terug zijn. Ik keek even naar de deur. Blijkbaar had ik hem gesloten. 'Jammer genoeg kan ik je niet vertellen wanneer je in mijn bed beland bent, waarschijnlijk een nawerking van de weed, dat je nog altijd seks wou of zo.' dit vond hij grappig. Wel, zou ik hem eens iets grappig geven? Ik leunde een beetje naar voren. Ik gaf hem een kusje op zijn neus en ging met mijn handen over zijn borst. ik likte even aan zijn tepel, en kuste hem net boven zijn navel. Natuurlijk zorgde ik ervoor dat ik lekker veel over zijn kruis ging, wetende dat hij wist dat ik enkel mijn onderbroek aan had, en hij alleen zij boxer. Hij keek geamuseerd toe en ik hoorde hem zachtjes kreunen. 'Wat zijn we van plan?' vroeg hij, maar hij leek geen antwoord meer nodig te hebben toen mijn vingers aan de rand van zijn boxer bleven hangen. ik giechelde toen ik hem voelde stijf komen, onder me. hij liet zijn hoofd achterover vallen. en op dat moment, stond ik recht, op weg naar mijn kamer. 'Dit kan je niet menen?' zei hij terwijl hij slikte en naar de bobbel in zijn broekje. 'Oh, jawel, ik ben gemeen aangelegd.' mompelde ik zacht voor ik naar mijn kamer liep. Er was maar 1 probleem; ik vond het zelf leuk...

Reageer (7)

  • xKaulitz18x

    haha super geschreven
    snel verder gaan
    <3

    1 decennium geleden
  • Assje

    Phaha XD. Veel plezier Tom -wbw-
    Xxx

    1 decennium geleden
  • Aslansdaughter

    haha suc6 tom!!!!
    ik had nog niks gelezen maar ik heb het nu helemaal af en ik ben verslaafd!!!!!
    snel verder!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Hahah, succes Tom!

    1 decennium geleden
  • Raveness

    Nou trekse Tom...;)

    (K)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen