Foto bij Eight

Oké, de foto heeft er niets mee te maken maar ik vond hem gewoon te geniaal om hem te laten staan xD ^^^
Ps: ik apprecieer het als je me op schrijffouten wijst en je mag of course altijd suggestie's doen voor de verhaallijn ;)

*Zoey Miller

Toen ik de volgende ochtend wakker werd had ik even tijd nodig om me te herinneren waar ik was. Al geeuwend sloeg ik mijn deken van me af.
Ik droeg een blauwe pyjama met roze bloemtjes. Ik had er 2 meegenomen.
De deze en een zalmroze nachtjapon.
Ik deed de gordijnen en het raam open en liet mijn kamer verluchten.
het was een schitterende ochtend. De zon sloeg neer op mijn huid maar er was wel een frisse wind die voor wat verkoeling zorgde.
Ik deed mijn koffer open en koos een rood topje en een lichtbruin shortje uit.
Op mijn tenen liep ik naar beneden. Ik wou niemand wakker maken.
Het was gisteren erg laat geworden en ik was nogal een vroege vogel.
Het zou me dus niet erg verbazen als de rest nog een uurtje bleef liggen.
Ik was de tweede. Harry zat al beneden.'Morgen,' mompelde ik.
'Lekker geslapen?' Ik knikte en ging naast hem zitten.
'Jep, jij?'
'Niet echt, ik werd rond 5 uur wakker met buikpijn.' grimaste hij.
'Pizza' antwoordde ik wijs.
Ik plofte me naast hem neer op de zetel. 'Hoe laat is het?'
'Zo'n 8 uur.' Er viel een ongemakkelijke stilte. We hadden niets om over te praten. Ik keek recht voor me uit naar de tv die afstond.
Dit was het eerste gesprek dat ik met hem alleen had.
Een beetje nerveus frunnikte ik aan mijn kleren.
Harry voelde de stilte ook want hij begon over iets anders te praten.
'Enig idee wat we gaan doen met het ontbijt?'
'Opeten?' grinnikte ik zonder na te denken over wat hij ermee bedoelde.
Al snel besefte ik dat hij dat helemaal niet bedoelde.
Ik voelde me wat onnozel maar verdedigde me in gedachten met het feit dat ik nog half sliep.
'Zo ver was ik ook al.' lachtte hij.'Maar ik neem wel aan dat we om 8 uur 's ochtends geen pizza van Sven meer gaan bestellen...'
Ik moest lachen. 'Hebben we niets in huis?'
'Ik weet het niet, zou er iemand een paar eieren hebben meegenomen gisteren?' zei hij sarcastisch.
Ik dcht even na waarna ik opstond en naar de gang waar Ariana de autosleutels op het kastje had gelegd liep. Ik pakte ze en gooide ze naar Harry.
'Dan gaan we toch iets halen?' zei ik nadat hij de sleutels behendig had opgevangen.
Hij aarzelde even. 'Vindt je zus het oké als we haar auto gebruiken?'
'Ze haat het als ik haar auto gebruik...' antwoordde ik.
Voor hij echter de sleutels naar me terug kon gooien vervolgde ik mijn zin.
'maar ze durft vast niets tegen jou te zeggen erover.'
Met een grijns trok ik mijn jeansvestje aan en opende de deur.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen