Foto bij 053

ik heb al vooruit geschreven, het ligt aan jullie wanneer het volgende stukje komt (:

Rebecca POV
Het is al middag en ik heb Louis sinds oud & nieuw niet meer gezien. Ik hoor een sleutel in het slot die wordt omgedraaid en daarna komt een vrolijke Louis binnen gelopen. ‘’Jij bent vrolijk,’’ zeg ik als ik hem zie. Met een glimlach van oor tot oor knikt hij. ‘’Volgens mij moeten wij even bijpraten,’’ zeg ik en ik trek Louis mee naar zijn kamer. ‘’Is het wat geworden met dat meisje van het feest,’’ begin ik nieuwsgierig als we op zijn bed zitten. Hij zegt niks, maar ik zie aan zijn gezicht dat zij de reden is dat hij zo vrolijk is. ‘’Ik ben blij voor je Lou. Je verdient een leuk meisje. Vertel eens wat over haar,’’ zeg ik nadat er een stilte is gevallen. ‘’Ze heet Eleanor. Ze is prachtig. Echt prachtig.’’ ‘’Ik ben zo blij voor je. Je straalt helemaal als je over haar praat,’’ zeg ik oprecht. ‘’Je moet ons wel een keer voorstellen hè,’’ zeg ik grinnikend. ‘’Komt in orde babe,’’ zegt Louis met een knipoog. Ik trek hem in een knuffel. Ik heb mijn beste vriend weer terug. De oude Louis is er weer.
Vrolijk loop ik naar beneden, waar ik Harry aantref op de bank. ‘’Hey beautiful,’’ zegt hij als hij mij ziet. ‘’Hey handsome,’’ zeg ik vrolijk terug. ‘’Jij bent vrolijk,’’ merkt Harry meteen op. ‘’Louis is weer zichzelf! Op het New Years Eve Party heeft hij een meisje ontmoet. Hij is helemaal verliefd. Hij straalt gewoon als hij over haar praat. Zo leuk om te zien.’’ ‘’Fijn voor hem. Echt waar. Hij verdient een leuk meisje.’’ ‘’Dat vind ik dus ook.’’ ‘’We moeten nog iets doen voor Zayn’s verjaardag hè,’’ schiet mij opeens te binnen. ‘’Oh ja, die is over 11 dagen jarig,’’ zegt Harry. Ik knik. ‘’We moeten iedereen bij elkaar krijgen en wat organiseren. Misschien een suprise party of zo,’’ stel ik voor. Harry knikt instemmend en ik zie aan zijn gezicht dat hij nadenkt. ‘’Als ik nou 12 januari met Zayn de stad in ga. Dan kunnen jullie het huis versieren. Doen we gewoon een feestje met alleen ons achten.’’ ‘’Klinkt goed,’’ zeg ik instemmend. ‘’Ik zal de rest even op de hoogte brengen,’’ en ik loop naar boven. Ik klop bij Louis aan en hij vindt het meteen een geweldig idee. Hij gaat het aan Angela & Niall zeggen, terwijl ik naar de kamer van Liam loop. ‘’Lijkt je dat wel een goed idee? Met Sharon die zwanger is. Te veel feestjes is voor haar en de baby niet goed,’’ zegt Liam voorzichtig als ik hem het plan heb verteld. ‘’Ze weet zelf wel wat ze aankan denk ik,’’ geef ik als weerwoord. Hij denkt even na, maar stemt dan toch in. Nu moet ik alleen Sharon nog vinden en haar spreken zonder dat Zayn erbij staat. Ik klop op hun deur en krijg geen reactie. Ik klop wat harder en hoor Zayn zuchtend. ‘’Sorry dat ik stoor,’’ zeg ik grinnikend als Zayn in alleen een boxershort naar de deur toe komt. ‘’Ik wil Sharon even spreken als dat mag Malik,’’ zeg ik vrolijk. Hij haalt zijn schouders op en sloft weer naar het bed. Sharon trekt snel het shirt van Zayn aan en loopt naar me toe. ‘’Sorry dat ik stoor,’’ verontschuldig ik me tegen haar. ‘’Geeft niet,’’ zegt ze terwijl haar wangen rood kleuren. Ik trek haar mee naar mijn kamer en zet haar op mijn bed neer. ‘’We willen voor Zayn’s verjaardag een suprise party houden. Met alleen ons achten,’’ leg ik mijn plan uit. ‘’Super leuk idee,’’ zegt Sharon meteen. Die heeft altijd wel zin in een feestje. ‘’Harry neemt Zayn op 12 januari mee naar de stad, zodat wij het huis kunnen versieren en al,’’ sluit ik mijn idee af. ‘’Klinkt echt goed. Wil iedereen het?’’ Ik knik. ‘’Liam twijfelde eerst, in verband met jou baby maar ik heb hem weten over te halen.’’ ‘’Natuurlijk. Liam wel weer,’’ zegt Sharon grinnikend. ‘’Yup. Ga jij maar weer terug naar Zayn. Hij wacht vast op je,’’ zeg ik grinnikend. Ze springt op en loopt naar de kamer waar Zayn nog ligt. Ik grinnik om haar en loop naar beneden. ‘’Alles is geregeld,’’ zeg ik tegen Harry die me vragend aankijkt als hij mij ziet. ‘’Mooi. Kom eens hier jij mooie meid,’’ zegt hij en hij strekt zijn armen naar me uit. Ik grinnik en plof op zijn schoot neer. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas aan.

Reageer (2)

  • inhale

    Leuk :D en schattig van louis dat hij verliefd is xx

    1 decennium geleden
  • xxgoodgirl

    Hihi, wat een leuk stukje!
    Heel gauw verder meid! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen