Foto bij ~009~ Hello Harry Potter, we're gonna help you

Lieve lezers, lieve Abo's en lieve mensen die dit lezen. Ik heb besloten dat ik hier gewoon plaatjes dump. Of ze nu met het hoofdstuk temaken hebben of niet. Einde bericht, Dankuu....

Als je Quizlet mail het niet doet wil ik je een GB'tje sturen. Reageer ff of je dit wil of niet.

Hallo Harry Potter, wij gaan je helpen.

Ja het stond er echt. Snel las ik verder, terwijl ik Malfoy negeerde die zich nog steeds aanstelde.

Hallo Harry Potter, wij gaan je helpen.
Wij zijn Fred en George Weasley, leuk je te ontmoeten namens Fred. En het is goed om te horen dat het zo slecht met je gaat namens George. George is dat het beste wat je kunt bedenken met je oorhumor, vind Fred. George antwoord dat het nu tijd is om Harry te helpen en dat we dit beter anders kunnen opschrijven. Fred is het er helemaal mee eens...


Wat was dit? Ik was er wel achter dat dit iets van Fred en George was, maar het was nogal irritant om te lezen. Met een schok besefte ik dat mijn brief naar Hermelien en Ron ongeveer hetzelfde was.

...Fred: Goed idee, zullen we maar beginnen met hoe we weten wat hij naar zijn vrienden schreef?
George: Ja goed idee. Aan jou de eer Fred.
Fred: Ik voel me vereerd! Nou waarom je hier bent weten we niet,
George: Maar we weten wel dat het er vreemd is.
Fred: Wij waren gewoon opweg naar Snape.
George: Alleen om hem een shampoofles te geven. Wees gerust.
Fred: Toen plots opeens Hedwig voor ons op de grond viel.
George: De brieven lagen open en blood op de grond.
Fred: we moesten ze wel lezen.
George: We schrokken!
Fred: Je was er erg aan toe.
George: We verdwijnselde naar het nest.
Fred: En gaven de brieven aan de mensen waar ze aan geadresseerd waren.
George: Hedwig was gelukkig hersteld na een lekkere soep van ons ma.
Fred: En we schreven deze brief naar je.
George: Wij gaan je helpen doorje een enorme lading artiekelen uit onze winkel te schenken.
Fred: Ik weet niet of je het gemerkt hebt.
George: Maar wij hadden een paar fopstokken in je koffer gesmokkeld.
Fred: Vraag niet hoe!!
George: We hebben de artiekelen opgestuurd en je krijgt ze nog binnen.
Fred: Voorzichtigheid boven alles! Wij zorgen alleen dat je ze snel en stiekem krijgt!
George: Wij hebben Hedwig dus teruggestuurd met deze brief.
Fred: Stuur haar ff terug naar het nest zodat Ron en Hermelien kunnen antwoorden.
George: Ik denk niet dat Koe die vlucht aankan.
Fred: Samen met een krabbeltje,
George: Waarin staat of Hedwig op Malfoy's hoofd heeft gepoept.
Fred: Dat hadden wij haar opgedragen.
George: Vaarwel Harry Potter
Fred Het ga je goed

Met de hartelijke groeten van ondergetekenden,
Gred en Feorge.



Verward stopte ik de brief diep weg in mijn hutkoffer. Ik begreep de brief wel, maar het was verwarrend. Fred en George maakten elkaars zinnen af, en daarbij was hij ook nog eens geschreven met regenbooginkt. Stiekem jatte ik wat inkt en perkament van Draco, Zijn bed was leeg, hij was vast gaan eten ofzo. Ik schreef snel iets terug

Hoi F&G,
Hedwig heeft gemist, er zit een veeg op Draco's shirt. Erge bedankt. Kunnen jullie voortaan ietsje makkelijker zijn met het schrijven. En de regenbooginkt bewaren voor Rons schoolprojecten?
Harry Potter.


Ik bedacht me dat Hedwig waarschijnlijk zo toegetakelt was omdat iemand haar onderschept had. Daarom besloot ik maar mee te vliegen met haar. Ik had Ron en Hermelien al een tijd niet gezien en het nest was vrij dichtbij. Ik liet een briefje achter op Draco's bed, waarin stond dat als hij aan mijn spullen zat ik niet zou rusten voor ik crucio had geleerd, en vertrok.

Reageer (4)

  • JohnSmith

    En het is goed om te horen dat het zo slecht met je gaat namens George

    xDxD OMG ZE ZIJN ECHT KRANKZINNIG GEWORDEN

    1 decennium geleden
  • Valdys

    GE-WEL-DIG gewoon!!
    Ik lig echt zowat naast mijn stoel, geniaal xD
    Ik ga iets proberen......... :$

    1 decennium geleden
  • varya

    regenboog inkt?
    geweldig verhaal/ hoofdstuk.
    snel verder(flower)

    en natuurlijk een ABO

    1 decennium geleden
  • TheCompanion

    Geweldig hoofdstuk!
    En dan vooral de meligheid.
    De foto is ook heel leuk
    je moet snel verdergaan!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen