Ik heb maar eens beslote een nieuwe story te make ^^
hope you enjoy it ^^
( reacties altijd welkom )
xxx

p.s.
(uitleg : ik ga in de ' ik ' vorm schrijven , alles wat tussen ' staat word gezegd en wat tussen * staat word er gedenkt , voor verwarring te voorkomen :p )

' Jufrouw Selene , het is 10 uur ! opstaan !
ik haat die vrouw haar stem , ze is te hoog en te blij.
ik hoor haar de trap opkomen , met haar veel te hoge hakke waarop ze amper kan wandelen.
het was bijna een keer zo erg dat van de trap was gevallen , een fantastisch gezicht !
maar ik hoor haar deze keer ( spijtig genoeg ) niet vallen.
ze doet de deur open en ik zie Miss Darcy , met haar fake smile voor me staan.
' Selene , je moet nu echt wel opstaan , straks is het al middag ! '
ik kijk haar met vermoeide ogen aan , en draai me nog eens om.
ik haat het wanneer ze zegt wat ik moet doen en laten.
ze is men moeder niet ...
maar ik betwijfel of men moeder het zelfs zou opmerken als ik de hele dag bleef liggen in bed.
ik besta gewoon niet voor haar en voor men vader al even min.
ik voel dat Darcy aan men laken trekt.
daar moet ze echt een keer mee ophouden , want voor ze het weet heeft ze een slag in haar gezicht.
' Selene , luister toch eens naar me ! '
haar stem begint me nu echt te irriteren , dus besluit ik maak om gewoon op te staan.
' eindelijk , ik dacht echt even dat ik je uit je bed moet sleuren , kleed je om en dn zie ik je binnen een kwartier in de keuken '
en weg was ze , zo ging dat bij haar.
ik kan haar niet uitstaan en zij mij ook niet , maar ze probeert aardig voor me te doen , ge zou voor minder , met het loon wat ze verdient.
ik kleed me snel om en ga naar beneden.
ons huis is enorm , ik zou er soms nog in verdwalen.
mijn ouders hebben een enorm groot bedrijf , daarom dat ze bijna nooit thuis zijn.
ik vind het niet erg , als men ouders wel hier zijn , stelle ze vaak rare vrage en doen ze nogal afstandelijk tegenover mij.
ik heb me nooit echt hun dochter gevoeld , juist ben ik voor niks geboren.
ik probeer van men ouders te houden , maar dat is moeilijk.
ik dacht dat ik nooit goed wist wat houden van is , totdat ik 2 maanden geleden , Dante onmoete.
ik heb hem nog nooit gezien , maar voor mij is hij de meest fantastische persoon wat er is.
ik ken voor de rest geen anderen mensen van buiten , er mag ook niemand ons huis binnen.
maar ik weet zeker dat Dante anders is.
ik eet mijn botherhammen snel op , zodat ik niet meer naar Darcy haar geklaag over hoe zwaar dat ze heeft en blah blah blah.
ik ga snel naar de bibliotheek.
ik ben gek op lezen , en dat was het beste cadeau wat mijn ouders mij konden geven.
het liefst lees ik over magische wezens.
hun wereld is voor mij een plek om naar te ontsnappen en stiekem droom ik dat Dante me ooit bevrijd.


you like ? give comment please ? ^^
xx

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen