Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • martje96

    Het verhaal in 1 dag uit gelezen
    je bent een geweldig in verhalen schrijven

    I LOVE JAZZIE (A)

    1 decennium geleden
  • LoveIsLouder

    Dit verhaal is echt het beste wat ik tot nu toe heb gelezen. EN DAT BLIJFT OOK HET BESTE ! Ik heb geen opmerkingen of iets anders , want deze story is Top en dat blijft het ook !
    (flower)

    1 decennium geleden
  • ZephyrDragon

    het was echt een super verhaal:D ik hoop echt dat je ooit eens een vervolg maakt,want dan word ik zeker abo! xxx bedankt voor dit super verhaal ;)

    1 decennium geleden
  • BeautyBitch

    @RoseCullen, idd 1D staat veel te vaak in de top.

    @ShakeItUp
    je verhaal was super en het is echt jammer dat het verhaal af is gelopen, ik blijf wel lekker abo.
    hopelijk maak je een vervolg. en anders kan ik altijd de rest van je verhalen nog veder lezen zoals fairytales en beautiful.

    Xx.
    (K)

    1 decennium geleden
  • amores

    BOEM!
    En dan is dit verhaal ineens afgelopen! Ik vind het echt super jammer, want altijd was mijn dag weer goed als er weer een melding kwam, dat ShakeItUp een nieuw hoofdstuk geschreven had! Nu moet ik helaas met slechts vijf stories van jou zien te overleven, maar dat gaat vast wel lukken!
    Het is echt super vaag om een reactie in word te typen, maar het geeft mij ook het gevoel dat het niet zo'n korte reactie is. Wanneer ben je eigenlijk met dit verhaal begonnen? Voor de zomervakantie toch?
    Het lijkt me echt super raar om een verhaal, waar je zó lang aan gewerkt hebt, plotseling afgelopen te verklaren. Het zal ook voor mij raar zijn om niet meer mailtjes over Secrets in a Realtionship te krijgen!
    Maar ik wil ook mededelen dat ik het zeker nog een keer zal gaan lezen! Je hebt me zo weten te raken met dit verhaal, dat ik het zeker nog een keer ga lezen.
    Mooi, dat is een van de woorden waar ik dit verhaal mee beschrijf!
    Je vroeg een feedback te geven, dus dat ga ik ook deels in deze reactie verwerken xD
    Kritiek hoort bij een feedback, maar eigenlijk is dat bij dit verhaal niet nodig! Misschien had je sommige hoofdstukjes nog een keer kunnen doorlezen zodat er wat minder typfouten in zouden zitten, maar dat valt bij zo'n goed verhaal absoluut niet op!
    Ik ben eigenlijk ook best wel verbaasd, waarom is deze story nooit in de top gekomen?? Dat vraag ik me nou af! Wat doet 1D in de top als dit ook op quizlet te vinden is???
    Ik stel voor om deze story allemaal een kudo te geven, ook al vrees ik dat die 1D stories al ongeveer 50 kudo's hebben binnengehaald. Maar alsnog zou het top zijn dat deze story eindigt met 28 (want volgens mij heeft deze story 28 abbo's:$)
    Ik heb nu ongeveer een half A4'tje volgeschreven, maar ik ga voor een heel A4'tje!
    Dit vond ik het:
    Grappigste -> Emmett als dominee
    Liefste -> de bruiloft natuurlijk
    Zieligste -> de dood van haar moeder
    Jeeeeeeej, ik heb al 357 woordenxD Dit gaat goed!
    Als iemand aan mij zou vragen welke story op quizlet nou ECHT goed is, dan zou ik deze aanwijzen! Het is zooooo mooi(H)
    Stephenie Meyer ligt vast te huilen achter haar laptop en gilt: ‘Waarom kan ik dat nou niet?’
    Haha, ik wil dat eigenlijk wel zien:X
    Deze reactie wordt nu eigenlijk best wel lang, dus ga ik er maar een einde aan breien:P
    Hahaha, voordat ik onzin ga schrijven!
    JE KRIJGT NATUURLIJK EEN KUDO(flower)
    En tadaaaa, dit was dan echt mijn laatste reactie:'(
    xxx(K)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen