thoo typen met een hand valt best wel tegen weet je? Ik hoop dat ik wat vaker kan schrijven en dat het niet al te slecht is.
xoxo

'Nicole! Ik smeek je kom naar huis. Ik wil mijn zusje niet missen, en Rose zit heel de tijd op haar kamer. Ze heeft zich in die twee weken dat je weg bent nog niet eens bewogen. Emmet zit heel de tijd achter de tv te brommen. Zelfs Jacob en Embry missen je. En zoals mam al zei, er is nog iemand die er kapot aan gaat dat je er niet bent. Ik smeek het je kom terug. We missen je.' Ik werd wakker. Het was al voor de zoveelste keer dat Lyn me s'nachts lastig viel. Zij had haar gave ook ondekt. Ze kon mensen lastig vallen met visioenen, ik werd er gek van. Ze viel me er vaak s'nachts mee lastig maar soms ook midden op de dag. Het was zeer storend, en boven al voelde ik me er steeds schuldiger door, Ik rekte me uit en keek het torenkamertje rond. Het duurde even voor mijn ogen aan het donker waren gewend. Ik keek naar het hoekje van de kamer en zag daar Alec staan zoals altijd wanneer ik wakker werd. Hij kwam naar mij toegelopen en keek me met een liefdevolle blik aan. 'Goedemorgen schoonheid,' zei hij terwijl hij voorzichtig op mijn bed klom. 'Ook een goedemorgen' zei ik net iets minder opgewekt. Hij merkte het meteen. 'Viel ze je weer lastig? Ik ga serieus nog eens terug om haar te stoppen,' gromde hij zacht. 'Nee, hoor dat is niet nodig, ik ben oke,' zei ik geruststellend. Hij was nog steeds niet helemaal overtuigd. 'Het put je helemaal uit, dat noem ik niet oke,' zei Alec met zijn ene wenkbrauw omhoog. Ik hield echt van Alec alleen soms was hij een beetje te beschermend. Ik stapte uit het bed en begon me om te kleden. Alec stond met open mond te kijken. Ik grinnikte, normaal als ik me om ging kleden meld ik het van tevoren en ging Alec uit beleefdheid weg. Net toen ik klaar was, kwam Jane binnen. Ze keek meteen naar haar geschokte broer. 'Hoe heb je die zo stil gekrege?' vroeg ze grinnikend. 'Mijn kleine geheimpje,' zei ik glimlachend. 'Die moet je mij dan maar snel vertellen,' zei ze licht brommend. 'Ik ben bang dat het dan het omgekeerde effect zal hebben,' grinnkte ik. 'Ah bah ik hoef niks meer te horen,' zei ze met een verafschuwed gezicht. 'Daarvoor kwam ik niet, maar Aro heeft een missie voor jullie,' zei Jane rustig. Super daar had ik nou echt zin in. Toen ik naar Alec keek zag ik dat hij er precies hetzelfde over dacht.

Reageer (2)

  • Chicacolada

    haha, geweldig verhaal!
    eigenlijk moet alec gewoon met haar meegaan.
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Allysae

    hahaha lolz
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen