Deel 1 ^^

Nog 3 delen :P (ja want je had niet gezegd van WELKE serie! En je speelt hier ook in mee :P )
(ik heb het tegen Sandra)

Lies
Sandra trekt aan de hendel die als bel dient. De deur gaat open. Jullie gaan naar binnen. Opeens pakt er iets jullie bij de kraag vast. Je schudt je jas af en ziet die wegvliegen. Sandra doet hetzelfde.
"Wat..?"begin je maar opeens komt er een klein vrouwtje binnen.
"Sandra! Anna!"zegt ze en spreidt haar armen. Jullie gaan naar haar toe en ze geeft jullie een knuffel.
"Tante?"
"Jaa! Wie anders.. Lies is boven."
"Lies?"
"Jullie nicht."zegt jullie tante en kijkt jullie aan alsof jullie gek zijn. Je hoort weer iets boven je hoofd zoefen, maar als je opkijkt zie je alleen maar een plafond. Je pakt je valies en gaat de trap op. Sandra volgt je. Boven wacht jullie een meisje op.
"Waarom dragen jullie jullie valiezen?"vraagt ze
"Eu.."
"Ik ben Lies."
"Anna."mompel je.
"Sandra.. Waar is onze kamer?"
"This way"lacht Lies en loopt voor. Ze kijkt soms over haar schouder om te zien of jullie nog volgen en lacht dan. Je wisselt een blik met je zus. Lacht ze jullie nu uit?
"Hier is Anna's kamer"zegt ze en wijst naar een deur. Die kraakt open. "En daar is die van Sandra!"
Een andere deur kraakt open.
"Papa had ons niet gezegd dat we niet de enigste waren in onze familie"mompelt Sandra. Je haalt je schouders op en loopt je kamer in. Hij ziet er somber uit. Je opent de gordijnen en stofwolk vliegt recht in je gezicht. Je kucht. Lies komt binnen.
"Oops.. jouw kamer ben ik vergeten.. Sorry"
"Is niks.. Ik zal het wel zelf doen."mompel je en wrijft in je ogen.
"Ok!"antwoordt Lies meteen "Om 13 uur eten we." en ze verlaat je kamer. Je knipt in je vingers. Al het stof van je kamer stijgt op en vliegt je kamer uit. Je hoort iemand gillen. Je loopt naar de gang. Sandra zit op haar handen en knieën zich dood te kuchen.
"De.. Volgende.. keer.. Verwittig je ..me!"kucht ze
"Sorry"

-It's like.. magic!-

Reageer (4)

  • desperately

    spr
    verder
    x

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Niceeee ^^
    IK SNAP DE TITEL :Y)
    Verder :Y):Y)

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Ok, en wat hebben we in deze serie? x)
    Super!
    Snél Verder héé x3

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Super ^^
    Snel verder :Y)
    Loveit<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen