Deel 6

wiieee heb leuke foto's gevonden. Jullie zullen ze wel zien xD
(waarschijnlijk heeft iedereen die al gezien >< )

Opdracht
*Lies pov*
De bel gaat weer en je staat op.
"Zie jullie bij de bus."zeg je en gaat weg. Chris haalt je in.
"Zo'n haast? Kan je niet wachten om Kevin terug te zien?"
Je draait je naar hem. "Ik heb niet eens les met Kevin!"
"Zullen we wel zien.."zegt hij en loopt door. Je kijkt hem niet-begrijpend na. 'Zullen we wel zien'? En waarom denkt hij dat je nu zo verliefd bent op Kevin Jonas? Soms heb je toch zin om zijn nek om te wringen. Je loopt snel achter hem aan.
"Chris, wil je alsjeblieft stoppen met mij te irriteren met dat Kevi-" je stopt midden in je zin wanneer jullie in het lokaal komen. Kevin staat vooraan met de leerkracht te praten. Chris lacht en gaat naar zijn plaats. Kevin draait zich om. Je sluit je mond en loopt snel naar je bank. Chris die juist voor jou zit, draait zich naar je en begint hartjes met zijn vingers te maken. Je slaat met je boek tegen zijn armen.
"Miss Henry zou kunnen stoppen met u kameraad te mishandelen."zegt de leerkracht Engels.
Je zucht en legt je boek neer. "Ja mevrouw.. Ik krijg je nog wel."sis je tegen Chris.
Hij grinnikt en zet zich weer goed.
"Ik heb een opdracht voor jullie. Jullie gaan per 2 een film maken.
"Met twee?"vraagt een leerling.
"Het is een soort van documentaire. Doe wat je wilt, wees creatief. En met twee kan je ook vanalles doen. En zo zijn er ook meer filmpjes."
Je rolt met je ogen. Die tang wilt gewoon eens minder moeilijk verbeterwerk.
"IK beslis de groepjes."
Iedereen zucht en protesteert. Jij slaat met je hand tegen je voorhoofd. Chris zit weer te grinniken. Wedden dat..
"Kevin Jonas met Lies Henry."
'Ik wist het!' Je draait je om en ziet Kevin onverschillig knikken. De leerkracht gaat door met de lijst. Nadat iedereen een partner heeft mag iedereen van plaats veranderen. Je pakt je stoel en gaat aan Kevins tafeltje zitten. Hij ruimt rustig zijn boek op en kijkt je dan aan.
"Heb je al een idee?"vraagt hij
"O-JA! Ik zit boordevol ideeën!"
"Goed."
"Dat was sarcastisch."zeg je
"Had ik wel door."antwoordt hij en pakt een blad papier.
"Over welk onderwerp wil je?"
"Laten we over de walvissen praten."zeg je zomaar.
"Walvissen? Meen je dat?"
"Heb jij een beter idee misschien?"
Hij haalt zijn schouders op en schrijft iets op het papier.
"Ik heb een camera thuis. Heb jij een micro?"
"Nee. Maar ik weet wel waar ik er 1 kan krijgen."zeg je
"Ok. Wete.. Zullen we dat gewoon niet bij iemands thuis bespreken?"
"Ja.. Goed idee. Bij jou? Om welk uur?"zeg je meteen, bang dat hij bij jou thuis wilt gaan.
"Uhm.. ok.. zaterdag, 10 uur?"
"Is goed!" zeg je en kijkt dan naar de andere groepjes.
"Zeg.. Waarom mag ik niet naar jouw huis gaan?"vraagt Kevin opeens.
"Uh wat?"
"Ik heb wel gemerkt dat je niet wilt dat ik naar jouw huis ga."
"Uhm. Ja.. "
"Waarom?"vraagt hij opnieuw.
"Omdat eum.. We aan het herbouwen zijn. Ja! herbouwen. Dus is het rommelig. En is er overal beton en muren die kapot zijn.. En dan heb je nog de werkmannen die uren aan een stuk werken en véél te véél lawaai maken. Niet gemakkelijk om in te werken voor school."lieg je
"Waarom verhuizen jullie dan niet voor enkele weken?"
"Het is maar een deel van het huis.." Hij kijkt je schuin aan. "Maar je hoort wel het lawaai tot daar!"
"Ah ok.."

Reageer (3)

  • coloredwords

    Ik ben een fantastisch lieger :Y)
    Snél Verder :Y)

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Haha, Lies is bang dat we haar pesten met Kevin =X
    Snel Verder x3
    Kga dan ook verder x)
    SNEL VERDER Héé x3

    1 decennium geleden
  • Madrid

    ooh,je mag niet liegen(N)
    snel verder (typing)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen