Deel 7

Gorgeous people, THIS way!

..
*Sandra pov*
"Kookles?! Welke school geeft er nu kookles!"roep je uit wanneer je naar je lessenrooster kijkt.
"Deze school."antwoordt Anna
"En waar is dat?"
"Ik denk in de keuken."zegt ze en wijst naar een grote deur die open staat. Je ziet dat Brenda er naar toe gaat. Ze draait zich om en doet teken dat je moet komen.
"Ah ja.. Wat heb jij nu?"
"Engels. HA!"lacht ze en staat recht. Je loopt naar Brenda.
"Ik heb nog nooit kookles gehad"zeg je
"het is niet zo moeilijk."zegt ze met een glimlach en jullie gaan naar binnen. In de 'keuken' staan meerdere fornuizen enzovoort.
"Jeej! Ik kan het kot afbranden!"zeg je lachend
Brenda lacht.

*Anna pov*
Je haat je leerkracht Engels. Hij laat je vooraan staan en mag je jezelf eens voorstellen. Iedereen gaapt je aan, behalve Nick, die vanachter zit. Hij zit verveeld te krabbelen op papier.
"Ik ben eum.. Anna Stanley en ik heb 1 zus die hier ook op school zit."zeg je op een eentonige stem "En.. ook een nicht. En.. "
"Wat zijn je hobbys?"vraagt de leerkracht.
Hobbys? je kijkt de leerkracht even aan. Toveren? 'Mijn hobby's zijn varkentjes omtoveren in spaarvarkentjes. Got it? Spaarvarkentjes, varkentjes??'. Je ziet al de klas je uitlachen.
"Eum.. Mijn hobby's zijn muziek.. en eu.."
Het lijkt alsof je Nicks aandacht hebt gevangen (of hoe je het ook zegt), hij kijkt naar je, wat je nog zenuwachtiger maakt.
"Welk instrument speel je?"
"Piano? en .. cello?" ok, je kon broeder Jacob op de piano spelen, en je had 3 jaar Cello gedaan... telt het dan als leugen? Je moest wel een hobby vinden of anders gaan ze denken dat je levensloos bent, of nog iets anders. Ze vinden wel altijd iets..
"Mooi mooi.. Wil je nog iets vertellen?"
'Ik haat u!' "Nee, meneer."
"Ok, je mag gaan zitten."
Op trillende benen ga je naar je plaats.

*Sandra pov*
"Mevr Stanley! WAT HEBT U GEDAAN MET U TAART!"roept de leerkracht koken uit.
"Ik ik ik ik "stotter je en kijkt naar je verbrande cake. Heel de oven ziet zwart en er kwam rook uit.
"Jij blijft na de les, om het hier op te kuisen!"
"Maar maar.. ik heb les."
"Pech voor jou!"
Je zucht. De andere lachen je uit. Brenda haalt haar schouders op.
"Iedereen heeft wel eens een ongeluk bij koken."
"Mja.. Als jij het zegt."mompel je
"Het is niet zo erg. Je zal alleen Fysica missen."
Je knikt en gooit je cake in de wasbak. Je gaat aan de kant zitten en kijkt hoe de leerkracht naar de andere cakes kijkt. Ze proeft er soms van.
"OOH taylor! Het is overheerlijk!"zegt ze
Taylor glimlacht en kijkt jou dan gemeen aan. Je kijkt weg. Nadat de bel is gegaan en iedereen weg is krijg je weer een preek van de leerkracht.
"En als het niet proper is, blijf je de hele maan na!"
"Ja mevrouw."
Ze gaat boos weg. Je loopt naar het fornuis. Je wijst naar de binnenkant en een paar seconden later is al het zwart verdwenen. Hij lijkt wel splinter nieuw. Dan haal je de cake uit zijn vorm en gooi je hem in de vuilbak. En je maakt de vorm proper met magie. Neuriënd slinger je je zak over je schouder en ga je naar je volgende les.

Reageer (3)

  • Madrid

    verderverderverder

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Just obeing the sign ><
    Snél verder :Y)

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Snel Verder x3

    PLEAZZ, En ja, ik wist dat ik daar iets ging meemaken ><
    SNEL VERDER PLEAZZ x3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen