Deel 8!

pirimpimpim xD

Speciale gaven?
*Anna pov* -thuis-
Je ploft in de zetel van de bibliotheek en laat een boek naar je toe zweven. Hij vliegt open op je schoot.
"Heb jij geen huiswerk misschien?"vraagt Sandra
Je haalt je schouders op. Je wijst zonder te kijken naar je boekentas en je agenda vliegt naar je zus haar kop. Ze ontwijkt hem op het nippertje.
"Kan je voor mij kijken, please?"vraag je lief.
Ze zucht. "1 taak voor engels en oefeningen afwerken voor wiskunde."
"Sandra, Anna! Mama wilt jullie spreken! Keuken!" weergalmt de stem van Lies opeens in de kamer. Je schrikt en laat je boek vallen. Er komt een stof wolk eruit.
"Ik ga hier nog ziek worden."mompelt Sandra terwijl ze naar de wolk kijkt. Je springt recht en gaat met je zus naar de keuken. Lies zit op het aanrecht met een kom chips op haar schoot.
"Hoe was je schooldag?"vraagt je tante.
"Goed."
"Viel wel mee."zegt Sandra
"Fijn."
"Was het daarom dat we moesten komen?"vraag je. sandra geeft je een stomp.
"Waat?! Ik vraag het maar!"
"Nee.. ga zitten."zegt tante "En Lies, dit gaat ook over je, dus doe je muziek uit en kom naast je nichtjes zitten."
Lies trekt haar oortjes uit en gaat mompelend naast je zitten.
"Ik wil jullie praten over jullie gaven.."
"Oh, wij weten al lang dat we niet normaal zijn hoor.."zegt Sandra meteen.
"Dat weet ik wel.. Of anders waren jullie allang weggelopen wanneer jullie hier aankwamen. Ik heb het over speciale gaven."
"Speciale?"herhaal je
Lies zucht en tokkelt met haar vingers op de tafel. "Speciale gaven ja. Zoals met geesten spreken, of ze oproepen.. enzoverder enzovoort. Moet ik echt bij het gesprek worden betrokken? Ik weet al wat IK kan!"
Sandra en jij kijken haar verbaasd aan.
"Ja, Lies kan geesten oproepen... Zijn jullie al achter jullie gave achter gekomen?"
"Heeft iedereen gaves?"vraagt Sandra
"Ja tuurlijk!"
"Wat is de uwe?"
Het is jouw beurt om Sandra een stomp te geven.
"Ik ben er spijtig genoeg nog niet achtergekomen.. Het kan een heel leven duren."
"Ik.. Ik kan denk ik.. vizioenen heb.."fluister je.
"En jij Sandra?"
Ze haalt haar schouders op. "Ik heb nog niets speciaals opgemerkt."
"Het is niet erg. Het kan een tijdje duren voordat je je gave ontdekt. Lies heeft 'em pas vorig jaar ontdekt."
Sandra knikt, helemaal niet gerustgesteld.

Reageer (3)

  • coloredwords

    Sewes gaat Kevin dood en dan roep ik zijn geest op (lol)
    Snél Verder :Y):Y)

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Poor Me x)
    SNEL VERDER PLEAZZ x3

    Gaje snel verder met deze? en ook met JoBroScandal?? Kga dan een lange

    1 decennium geleden
  • Madrid

    vererverderverdder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen