Deel negen
Hij is een beetje kort maar ik kon hem niet langer maken.. xD

nanana -
*Sandra pov*
Het kan een tijdje duren. Een tijdje, ja.. Voor tante heeft het wel de helft van haar ledven geduurd en ze kent haar gave nog steeds niet.
"Sandra? Wil je iets drinken?"vraagt Anna zacht. Ze kijkt je aan alsof ze verwacht dat je gaat schreeuwen. Ze heeft het altijd gehaat om je zo stil te zien. Dan denkt ze dat je boos aan het worden bent enzovoort. Wat ook eens gebeurt is.. Lies is weer aan haar kom chips bezig. Je pakt het glas van Anna aan en drinkt het meteen helemaal leeg.
"Ok, ik heb niet dat te doen, maar ik ga wat geesten oproepen. Want dat is mijn 'gaaveeee'."zegt Lies en springt op de grond. Na het gesprek met tante is ze echt slecht gehumeurd.
"Freak niet zo erover, Sandra.. Het is niet zo belangrijk als het lijkt."zegt ze en glimlacht half. "En visioenen zijn creepy." zegt ze tegen Anna
"Zegt het meisje dat geesten oproept."antwoordt je zus.
Lies trekt haar tong uit en gaat de keuken uit.
"Het geestenmeisje wandelt fier de kamer uit, terwijl ze goed weet dat visioenen zo veel cooler zijn dan haar domme geestjes."gaat Anna verder.
"Ik heb je gehoord!"roept Lies
"Busted."lach je.
"Maar ze heeft gelijk hoor. Het is niet zo belangrijk.. Trouwens mijn vizioenen trekken op niets. Ze lijken meer enge dromen."
"Nachtmerries dus."
"Mja.. Maar dan té realistisch.."
"Is er al 1 uitgekomen?"
"Ja eentje."antwoordt ze nadenkend.
"Welke?"vraag je nieuwsgierig.
"Ik had eens een vizioen dat jij mijn pop ging kapot maken.. Ik heb hem de hele dag bewaakt.. En die nacht heb je hem in de fik gestoken."
Je begint spontaan te lachen.
"Niet grappig! Ze was mijn lievelingspop!"
"Haar ogen draaiden zot! ze was eng!"
"Je hoefde haar maar te schudden en ze kwamen weer op hun plaats.. En by the way.. het is jouw fout dat ze zotdraaiden want jij had er een keer te veel mee gegooid."
Je trekt een onschuldig gezicht. "Echt?"
"Jah.. Misschien is dat je gave wel.. Verniieeelleeeeen!"roept Anna met een zware stem.
Je lacht en gooit een handdoek naar haar. Ze ontwijkt hem.
"Ik ga tv kijken."zeg je en loopt naar de living.
"En je huiswerk dan?!"
"Als jij 'em niet doet, dan doe ik hem ook niet."
"hum hum. Wat?"
Je draait je om en ziet je tante over haar bril naar je kijken. Je wordt rood en glimlacht onschuldig
"Niets.."

Reageer (3)

  • coloredwords

    Snel Verder :Y)

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Haha xD
    Poor Me xD
    Snle Verder x3

    1 decennium geleden
  • Madrid

    verderverderverder:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen