deel 4

thx voor de reacties
enjoy xxx

de verdeling..
* Jamii pov*
jullie stappen uit.
"bon eu.. wij moeten langs daar.. jij moet met hagrid!"zegt Fred.
"Hagrid?"
dan hoor je iemand brullen;
"Eerste jaars langs hier!!"
"jah! Hagrid!"lacht George en ze nemen afscheid.
je kijkt rondomje heen en ziet een reus met allemaal kinderen rondom hem. er loopt iemand tegen je .
"owh sorry ik had je Niet gezien!"zegt ze .. persoonlijk vind je dat ze op een bulldog lijkt.
"owh Patty lieg niet zo tegen mijn vriendin."zegt Draco.
"Is dat je vriendin?,"
"ja problemen mee?!"
"nee hoor.. maar ik vind da ze op een modderbloedje lijkt!"zegt ze en snuift
"heb je jezelf al eens bezien?,"vraag je dan bars.. en loopt fier naar Hagrid.
"eerste jaars!!"roept hij nogaltijd.
"zij jullie er allemaal?,"vraagt hij..
iedereen knikt.
"ok Volg me maar.."zegt hij en leid jullie naar een meer. jullie stappen erin.. jij zit met een meisje met warrig bruin haar en een jongen met een lang gezicht.
Draco zit met die rosse jongen en die Harry Potter.
de bootjes gaan vanzelf vooruit.. dan komen jullie bij de voordeur.. Hagrid klopt op de deur en een vrouw met een streng gezicht doet open. hij laat jullie aan haar over en ze leid jullie naar een kleine hal. dan houd ze je eene kleine speech die je niet echt intereseert want je wist alles al van Draco en de tweeling. Als proffesor Anderling (want ze had zich al voorgesteld) jullie even alleen laat zie je dat Draco met potter praat. je komt dichterbij om naar hen om te luisteren.
"Dus het is waar.. Harry Potter zat in onze trein."zegt hij.
er word gefluistert.
"Ik ben Draco Malfidus en als je niet met zo'n achterbakse mensen wilt omgaan ben je hier bij de juiste persoon.."zegt hij en seekt zijn hand uit.
Harry kijkt er nar.
"ik heb je hulp niet nodig."zegt hij dan..
je ziet dat Draco boos worden maar dan komt Anderling terug.
ze brengt jullie in de grote zaal.. je kijkt naarh et plafond en merkt dat er geeen is.
"Dat is een Magisch plafond... het laat het weer tonen van buiten."zegt het meisje naast je .
de rosse jongen voor je haalt zijn ogen op en zucht.
dan stoppen jullie voor een versleten hoed voor de leerkrachten tafel.; je kijkt ze een voor een.. als je bij de middelste komt een oude man met een lange baard. weet je meteen dat dit de directeur is.Anderling houd weer een speech en je luistert weer niet.. dan pakt ze een rol perkament en dan vind je het allemaal interesant.
ze roept een paar namen af.
"Griffel Hermelien (da was al wa verder xd)"
het meisje dat naast jou liep loopt naar voor en gaat op de stoel zitten.. Pr Anderling zet de hoed op aar hoofd en tot je grootste verbazing roept die na een paar seconde,
"GRIFFOENDOR!!"
blij loopt Hermelien naar de tafel waar de tweeling zit.
(nog later in de lijst)
"Malfidus Draco!"
je vriend loopt naar de hoed..
de hoed raakt hem aan en 1 second later roept ie
"Zwadderich."
de uiterste tafel links applaudiseert enDraco gaat naast zijn vrienden vincent en Karel zitten;
nog later
"Potter Harry!"
de jongen met zijn zwart warrig haar loopt naar voor. opeens is het heel stil..
als hij de hoed opheeft duurt het een tijd voor dat hij roept
"Griffoendor!"
de tafel van Griffoendor ontploft de tweeling zingt
"We hebbe Potter! we hebbe Potter!"
nog wat verder
"Wemel Ron!"
de rosse jongen loopt naar voor.
de hoed hoeft hem niet eens aan te raken en hij zegt all griffoendor..
met tomaatrode oren loopt hij naar Harry en zijn broers.
dan eindelijk helemaal naar ondere is jouw naam.
"Xeno Jamii."
je loopt naar voor.. en ziet dat de ogen van je directeur je niet loslaten.
je draait je rug naar hem en tot je grote spijt zie je de hele zaal naar je kijken.. je ziet dat Draco hoopvol afwacht. en de tweeling en Leo ook.
"hmm.. ik zie grote kwaliteiten... ik heb zelf het gevoel dat ik je al gehad heb.. je lijkt erg veel op je moeder.. je hebt veel moed... je ebnt erg slim... misschien is het beter dat ik je stuur naar..."
je klemt je vingers in elkaar;
"GRIFFOENDOR!!"roept de hoed.
je glimlacht maar als je draco's gezicht ziet dan vervaagt hij helemaal;; een beetje triestig maar toch blij loop je naar je tafel.. je gaat naast de tweeling en rechtover het bruinharig meisje zitten.
"ik heb honger!"knort Ron.
Harry lacht.
Hermelien zit recht op haar stoel en zet dan een vinger op haar lippen als de directeur recht staat.
hij houdt een korte speech.. je komt erachter dat zijn naam perkamentus is..
jullie krijgen jullie eten enzo.. dan houdt Perkamentus weeer een speech over niet in et zwarte bos gaan enblablabla maar je voelt je zo goed dat je je niet kan concentreren.. wat later lig je in je bed en je weet zelf niet meer hoe je daar terecht kwwam...


verder ?

Reageer (5)

  • MaagGezweer

    ohhhhh...je moet zeker weten verder gaan:P(A)(H):D(Y)!!!

    1 decennium geleden
  • ryxje

    arme draco
    maar wie weet

    1 decennium geleden
  • Gibbs

    zow cool;):)

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Jaaaah, Tuurlijk Verder gaan he! Hy is supper!
    En ohb is Dracotje verdrietig xD

    Snel verder gaan he

    1 decennium geleden
  • Imaginary

    Jaah ze komt in Griffoendor!Arme Draco.Snel verder!:P:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen