jeej deel 7 xD

beter dan hermelien :P
een paar dagen later.
*jamii pov* je hebt nogaltijd ruzie met Draco. Harry mag in het quiditch ploeg van Griffoendor..
hij gaat naar je toe
"hey."
"hey.."
"eu... Harmelien zei eens toen dat ik zo met Andering weg moest daar dat je draco aan het uischelden was..ofzo.."zegt hij verlegen.
"kan zijn.;"zeg je.
"ah.. eu.. ik heb deze namiddag een match.. kom je??"
"misschien ja.."
"ah ok... daag."egt hij en gaat weg.
je steekt je neus weer in je boek. de bel gaat en je ruimt alles op. je gaat samen met Hermelien naar Sneepsklas.. je ziet draco en zijn bende er al staan..
"hhaaa wie we daar hebbe,.. ons slim modderbloedje!"zegt hij als hij hermie ziet..
"Je zou beter je kop houden malfidus!"snauw je terug.
hij kijkt geschrokken naar je. hij had je blijkbaar nog niet gezien. hij pakt dan weer zijn Nonchalante look
"alsof ik bang ben van JOU!"
"je zou het beter zijn!!"sis je .
"ooooooeeeeeee"doet de hele rij zwadderich.. ron en Harry gaan naast jou staan.. als Draco Harry ziet word hij rood en draait zich weg van jullie.
Sneep laat jullie in de klas. zoals gewoonlijk bekijkt hij je met een rare blik..(wie het zevende boek heeft geleze zou miss wete wrm :P)
Zoals gewoonlijk geeft hij jullie een opdracht. deze keer moeilijker dan normaal.. zelf Hermie had er problemen mee xD .. je begint er aan en na een tijdje zie je dat j evoorsprong hebt op je vriendin. nog wat later heb je hem helemaal af.
"ik ben klaar meneer!"zeg je.
"mm.. ok zet het in een flesje en breng het me."
je doet wat hij zegt en als je het flesje op zijn bureau zet kijk je recht in zijn ogen.. Hij schrikt er zelf van.. met een raar gevoel ga je weer aan je tafel zitten. waar Hermie je geërgert aankijkt(omda ze nie de eerste was xD)
wat later zitten jullie in de les Verweer tegen zwarte kunsten.. mt professor Krinkel;.. dit is jullie eerste les.. de eerste dagen was hij ziek.. al gestresst door het idee van weer leerlingen te zien.
"H..haa..;lloo.."
'hallo.."iedereeninde klas.
"di..it is onze ..eer..erste les.. en.." als hij zich omdraait hoor je een vreemd gesis.
"heb je dat ook gehoort?"vraag je aan Hermie.
"Wat??!"
"dat gesis"
"welk gesis??"
"laat maar.."
hij stootert verdeer (de leerkracht hé)
Harry links voor je wrijft aan zijn bliksemschicht.. (hoe dat het ook weer heet xD)
"gaat het?!"fluister je.
"eu...niet echt.. ik heb barstende hoofdpijn.."zegt hij. en valt dan flauw op de grond.;
"Harry!!"roept Ron uit.
je loopt naar hem toe.
"eu eu.. haa..haal mevrr.. mevvrrouw Plij..plijster!"zegt de krinkel zonder dichterbij te komen.
wat later ligt hij in een bed .
je zit naast zijn bed.. je aarzelt wat en neemt dan zijn hand.
als hij wakker is kijkt hij verwondert naar jullie (jij,ron en hermie) dan kijkt hij naar je hand.. je laat vlug zijn hand los en bloost.
"waar ben ik??"
"bij mevrouw plijster.."
"wat was er gebeurt?"
"je zei dat je barstende hoofdpijn had en toen PLaf je viel op de grond."zegt Ron.
" heb je dat gesis ook gehoort?"vraag jij dan.
"Jaaaa!!"zegt harry
"Welk gesis?"vraagt Hermie .
"toen krinkel zich omdraaide hoorde ik zo een gesis en begon ik allemaal dingen te zien.. en.. ik denk zelf dat... ik mijn ouder heb gezien.."zegt Harry..
het is even stil..
"eu.. dat is ook nie alles.. maar heb jij geen training?"vraagt Ron verlegen.
"oh!!"doet Harry en springt recht.

...; verder xD?

Reageer (6)

  • Sobel

    quiditch ?
    het is tog zwerkbal ?

    maar het is wel fijn ^^

    1 decennium geleden
  • GerardPique

    Lily en Jami Have the same look en Qtie eyes

    1 decennium geleden
  • Gibbs

    sow mooi verhaal...(H)

    1 decennium geleden
  • SixxAM

    VERDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    1 decennium geleden
  • Imaginary

    Jaah.Ik weet het ook weer.Slim bedacht.(omdat Jamii op Lily lijkt).Snel verder!(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen