Foto bij 055

een lang stukje omdat ik jullie lief vind en jullie de hele dag hebben moeten wachten! :) #stommeproefwerkweken
Dit is het laatste stukje van vandaag, want ik ga zo naar Waylon (yeah)

Sharon POV
In de deuropening verschijnt een wilde bos krullen. Snel gaat hij naast Rebecca staan. Het lijkt wel uren te duren voordat Zayn eindelijk naar binnen komt. We springen tegelijkertijd achter de bank weg. Ik zie aan zijn gezicht dat hij dit niet had verwacht. Ik sprint naar hem toe en spring hem in zijn armen. ‘’Gefeliciteerd beautiful,’’ fluister ik in zijn oor. ‘’Ik dacht dat jullie mij vergeten waren,’’ zegt Zayn nog steeds een beetje in shock. ‘’Hoe kunnen we jou nou vergeten,’’ zegt Louis quasiverontwaardigd. Zayn haalt zijn schouders op. Als iedereen hem heeft gefeliciteerd, lopen Rebecca en ik naar de bijkeuken. Daar hebben we het cadeau neergelegd. Samen pakken we het op en lopen weer naar de woonkamer. We beginnen Happy Birthday te zingen en de rest valt ons meteen bij. ‘’Gefeliciteerd lekker ding,’’ zeg ik en ik geef hem het cadeau samen met Rebecca. We gaan bij de rest zitten en kijken verwachtingsvol naar Zayn die het cadeau uitpakt. Zijn mond valt open als hij het ziet. ‘’Het is prachtig,’’ zegt hij bewonderend. Het is een grote canvasfoto van ons allemaal. Pas geleden gemaakt in het park. Toen alles wit van de sneeuw was. Het is erg mooi geworden, al zeg ik het zelf. ‘’Dank jullie wel,’’ zegt hij. Ik zie aan zijn gezicht dat hij er echt blij mee is. ‘’PARTY TIME,’’ schreeuwt Harry als Zayn het cadeau heeft uitgepakt. Louis valt hem meteen bij en ze doen een of ander raar dansje. Grinnikend schud ik mijn hoofd. Het zijn toch ook een stel gekken. Ik word door Rebecca van de bank getrokken. Liam zet de stereo-installatie aan en Up All Night knalt uit de speakers. Rebecca en ik gaan los op de dansvloer die we hebben gecreëerd. We zingen uit volle borst mee en al snel valt Angela ook in.
Ik trek Zayn aan zijn armen de dansvloer op. Ik sla mijn armen om zijn nek en zo bewegen we rustig op het slow nummer. ‘’Dit is echt geweldig,’’ fluistert hij in mijn oor. ‘’Jij bent geweldig,’’ fluister ik flirtend terug. Ik doe mijn hoofd iets naar achter, zodat ik hem recht in zijn ogen kan kijken. Er zit nog maar een paar centimeter tussen ons in. Ik beweeg naar voren en druk mijn lippen op die van hem. Ze bewegen perfect op elkaar. Ik voel zijn tong over mijn onderlip en open gewillig mijn mond. Zijn tong glijdt meteen naar binnen en vecht om dominantie met mijn tong. Ik woel met mijn hand kort door zijn haar heen. ‘’Seks op de dansvloer,’’ gilt Louis als hij ons ziet. Ik negeer hem, tot ik plots een hand op mijn kont voel. Zayn’s handen liggen op mijn rug, dat voel ik. Van wie is deze hand dan? Ik maak me los van Zayn en draai me om. Ik zie nog net Louis gillend wegrennen. ‘’Ik moet hem even slaan hoor,’’ zeg ik tegen Zayn en ik ren achter hem aan. Ik hoor een kamerdeur dichtslaan, dus ren naar boven. Er is maar één deur dicht, dus ik sta al snel voor de goede deur. Ik gooi de deur open, klaar om in de aanval te gaan. Dan zie ik dat er niemand zit. Ik hoor iemand lachen achter me en kijk achterom. Daar staat Louis tegen de muur aangeleund. ‘’Da.. dat zag er z.. zo grappig uit,’’ hikt Louis. Dreigend loop ik op hem af. Ik maak me groot, maar dat heeft niet veel effect. Louis is nog steeds een kop groter dan ik. Ik kijk hem recht in de ogen. ‘’Waar was dat net goed voor,’’ breng ik er zo dreigend mogelijk uit. Louis kijkt me een beetje bang aan. ‘’Sorry,’’ mompelt hij verlegen. Ik probeer mijn lach in te houden. Hij denkt dat ik het serieus bedoel. ‘’Daar ben ik dus echt niet van gediend. Doe dat nooit meer,’’ zeg ik nog steeds dreigend. ‘’Is goed,’’ mompelt hij kleintjes. Dan schiet ik in de lach. Het was ook zo grappig. Hikkend van de lach lig ik op de grond. ‘’Je was helemaal niet serieus,’’ vraagt Louis quasiverontwaardigd. Ik schud lachend mijn hoofd. ‘’Daar ga je spijt van krijgen,’’ gilt hij dramatisch en hij springt boven op me. Ik voel zijn handen in mijn zij. Ik gil het uit. De tranen lopen over mijn wangen en verwoed trap ik in het rond. Maar het helpt niks, Louis is veel sterker. ‘’Zayn help,’’ doe ik een poging. Geen reactie. Ik schreeuw zijn naam nog een keer, maar dan harder. ‘’Moet je vriendje je komen helpen,’’ zegt Louis met een grijns van oor tot oor. Zielig knik ik en ik trek een pruillipje. ‘’Riep je babe,’’ schreeuwt Zayn vanaf onderaan de trap. ‘’Er is niks Malik,’’ zegt Louis voordat jij ook nog maar iets kunt zeggen en hij dekt je mond af. Je probeert in zijn hand te bijten, maar hij is je te slim af. Je roept zijn naam nog een keer, maar het is niet meer dan een mompel. Je hoort voetstappen op de trap. ‘’Rebecca thank god. Help me,’’ zeg ik blij als ik zie dat het Rebecca is. Ze gaat achter Louis staan en begint hem in zijn zij te kietelen. Hij maakt allerlei spastische bewegingen, waardoor hij uiteindelijk van me afvalt. Ik sta snel op en klop mijn kleren af. Ik zie Rebecca en Louis worstelend op de grond liggen en besluit Rebecca te helpen. Ik laat me bovenop ze vallen en begin Louis te kietelen. ‘’Je gilt als een meisje,’’ zeg ik grinnikend tegen Louis. Hij probeert me boos aan te kijken, maar dat faalt gigantisch. We schrikken op van de deurbel die gaat en Louis wil meteen opstaan. Dat gaat alleen een beetje moeilijk aangezien Rebecca en ik nog steeds bovenop hem zitten. ‘’Mooie dames. Mag ik alsjeblieft de deur open gaan doen,’’ vraagt Louis slijmend. ‘’Verwacht je iemand dan,’’ zegt Rebecca terwijl ze met haar wenkbrauwen wiebelt. Louis knikt en ik kijk Rebecca aan. Tegelijkertijd staan we op en Louis rent zo ongeveer naar de deur. Verbaasd kijken we hem na.

Reageer (4)

  • lukesunicorn

    Snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!(Y)(Y)(Y)(Y)

    1 decennium geleden
  • XSanneLovex

    hahaha arme loulou hahah
    snel verder!!<33

    1 decennium geleden
  • inhale

    Hahaha louis xd snel verder xx

    1 decennium geleden
  • xxgoodgirl

    Ik hou van lange stukjes!
    Wie zou na aan de deur zijn, haha.
    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen