amaaai deel 10 al ..

ik haal mijn andere serie in xD

It's just a dream...or maybe a nightmare...
*jamii pov*
je zit in een kamer met een jongeman, een jongevrouw en een baby die je niet eens kent. de man speelt met de baby.. hij laat rare dingen uit zijn wand komen om de baby te amuseren..
"het is laat.."zegt de vrouw en tilt de baby op.
het kindje probeert haar rosse haren te nemen.. de man laat zijn wand in de zetel liggen en gaat naar de keuken om iets te drinken. je kijkt door het raam.. droom je nu of zag je een zwarte schim voor het raam?? opeens zie je een witte flits door het slot. de deur gaat open en een man gaat binnen.. de jongeman met zijn zwart haar vandaarstraks loopt de kamer in.
"Lily! ren weg met.... Ik hou hem tegen!"
je weet niet waarom maar je kan de naam niet van de baby horen..
"Avada Kedavra!"hoor je een koude stem zeggen en de jongeman valt met een groene flits stokstijf op de grond. de man met het zwarte kleed gaat naar boven. je bukt je over de man heen. hij voelt koud aan.. je weet niet waarom maar hij laat je aan iemand denken..
Opeens hoor je de jongevrouw iets roepen. je loopt naar boven. Weer een groene flits en de vrouw valt ook dood op de grond.. opeens veranderen de man in het zwarte kleed en de dode vrouw in slangen.. je zoekt de baby met je ogen maar vind hem niet.. de duizende slangen sluipen naar je toe.. je rent weer naar beneden.. je springt over de zetels en rent het huis uit.. maar in de plaats van een tuin vind je lange geele gangen.. je sluit de deur.. je kiest dan maar 1 van de gangen.. hij eindigt maar niet.. je begint je benauwd te voelen.. na een paar uur vind je eindelijk een deur. je doet hem snel open.. je komt in een gele kamer, niks speciaals dus.. tot dat je jezelf en Harry ziet.. jullie lijken ouder.. ze gaan naar elkaar en beginnen te kussen.. je kijkt met afschuw naar je oudere jij en de oudere Harry.. je draait je om en loopt de kamer uit.. als je de deur dichtslaat val je opeens naar beneden. tot je grote verwondering land je op iets zacht.. Overal rond jou is eht nu wit.. en je kan niet meer bewegen.. je strekt een arm boven je en ziet dat hij nou ongeloofelijk gekrimpt is.. O.o een vrouw met blond haar en een wit pak buigt zich over je. ze glimalcht.
"aaaboedgieboedgieboedgie!!"doet ze.
What the Heck? (als ik mag zeggen xD)
"Aaaaboedgieboedgie!! Schaaatttiiee van ne Baaabyyy!! Boedgieboedgie!!"
ben ik een baby nu?? denk je.
dan verdwijnt ze en komt een oude man met een zilvere baard.
Héé meneeerrr! wil je roepen maar je kan het niet.
hij kijkt je triest aan, pakt je dan op en wikkelt je in een dekentje zodat je het niet koud krijgt.. je begrijpt er niks van.. Hij gaat met je weg uit de witte kamer.. je ziet allemaal lampen voorbij gaan.. soms kijkt Perkamentus door zijn bril naar je maar hij zegt niks. Opeens laat hij je los en je valt en valt en valt en valt en valt....(ik kon nog lang doorgaan)

"Jamii!!"
"AAAAAAAA!!!"je schiet recht en botst tegen Hermeliens hoofd.
"awh! ook goeiemorgen!"zegt ze knorrig.
"ja jij hebt mij wakker geschrokken!"
"ja ma jij stond heel de tijd te woelen en te kreunen!"
".... hoe laat is het?"
"over etenstijd!"
je kijkt haar verwondert aan.. je ziet dat ze haar uniform al aan heeft.
"Wat zeg je ?"
"het is al over etenstijd! Ik heb je al heel de tijd proberen wakker te maken en nu hebben we Alle twee ontbijt gemist!"
"huh? als we ontbijt gemist hebben moeten we toch in de les...Ohoh!"
"EEEEEIIINDDLIJk heeft ze het door!"zucht Hermie.
"OMG ik moet me nog wassen!! omkleden!!"roep je.
je hebt je gewassen.
"OH NEEEE Waar zijn mijn kousen!!"zeg je als je je rok eindelijk juist aan hebt.
"Accio kousen Jamii."zegt hermie en je kousen vallen in haar hand.
"Bedankt!"zeg je en trekt ze aan.. als je je schoenen aan de juiste voet hebt, pakt je je tas en loop je samen met Hermelien naar de les van Anderling. Als jullie de klas binnenkomen zien jullie nergens de leerkracht alleen maar een bruine en zwart gestreepte kat die stijf op de bureau zit.
"Waar is ANderling naar toe? ze zou toch nooit een klas alleen laten?"fluister je tegen Hermie. je kijkt naar de leerlingen.. ze schrijven ijverig iets op een stuk perkament of kijken verbaast naar jij en Hermie.. vooral Ron kijkt verbaasd.. alé Hermelien Griffel is te laat voor een les!! de Kat springt van de tafel en verandert zich in Anderling
"Wow leuke truc!"zeg je luidop.
"dankje Miss Xeno.."zegt ze lichtjes blozend. (zelfs anderling is gevoelig voor complimentjes :P)
"jullie zijn te laat!"zegt ze dan boos.
"jah mevrouw."zegt hermelien en jullie buigen jullie hoofd schuldig
"Miss Griffel jij gaat naast Lubbermans zitten en jij Miss Xeno naast Malfidus!"
je zucht en ploft op de stoel naast Draco.
"hey! Hoe kom je dat je zo laat bent?"vraagt hij fluisterend.
"Dat ga je niks aan.. zeg me liever wat we moeten doen!"
"we moeten iets schrijven over metamorfose."
"fijn!! Alsof ik da nu iets over wist!"
"als je hier op tijd was dan wist je het!"
"Begin niet!"
"sorry... ok je moet gwn iets schrijven over zo mensen dat zich in een dier kunnen veranderen.."
"Zoals Anderling?"
"ja"
je pakt wat perkament en begint te schrijven.
"hey eu Jamii.."
"Wat nu?"
"sorry voor de laatste keer.."
"wat?"
"sorry dak zo deed.."
"... wrm deed je dan zo?"
"..."
"stop eens met zoals je vader zijn! Wees eens jezelf! die lieve Draco die ik soms kende!"
"ik... ik..."
"och laat ook maar.."
de bel gaat. je legt je blad op de bureau en gaat weg.. Draco kijkt je wat triest na... je vind het wel een beetje rot dat je zo tegen hem deed.. maar zo zal hij het wel doorhebben en je was nog knorrig van deze ochtend.
"kom jamii! we kunnen toch niet te laat zijn voor een andere les!"zegt Hermie en duwt je vooruit.
"och laat haar toch!"zegt Harry.
je glimlacht dankbaar naar hem.
"Zeg .. hoe komt het dat jullie te laat zijn?"vraagt Ron.
Hermelien vertelt alles.
"wat was die droom?"vraagt Harry.
"oh niks.. gewoon een nachtmerrie!"zeg je


.......


Was het meer dan een nachtmerrie?? Was het de realiteit??
dat zie je veeeeel later xD
whaa ik vind da grappig om zo iets te schrijven zo van gaat ze het doen?? ofzoiet xD da geeft me het gevoel van een serie xD

Reageer (9)

  • MaagGezweer

    mwuahahah ik vond die droom lolxD!!!
    maar oké ikke nu verder lezen:D!!

    1 decennium geleden
  • Nurys

    vedddeeeerrr:D:D:D:

    Love It

    love's Myy NRSZ

    1 decennium geleden
  • loveocean

    verder

    1 decennium geleden
  • Gibbs

    mooi

    1 decennium geleden
  • SixxAM

    verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen