Deel 19
bijna 20 xD

enjoy!xx

the 2 other schools
*Jamii pov*
s'avonds. Je gaat met je vrienden naar buiten
"iN EEN rij!!"roept Anderling boos. JE zucht en gaat netjes tussen Ron en Harry staan. Dan gaan jullie eindelijk naar buiten. Jullie zetten jullie neer en wachten.
"Wanneer komt er nu iets!"roept Draco verveeld. Je buigt je wat naarvoren en ziet Draco tussen die van zwadderich zitten. Zijn blond haar is gegroeit. best wel schattig xD. Hij merkt dat je naar hem kijkt en draait zijn ogen weg. Je zet je weer goed.
"Daar bij het meerr!"roept een kleine jongen.
Iedereen draait zijn hoofd naar het meer. Eerst zien jullie niks behalve een paar ringen die zich vormen. En dan opeens verschijnt er een reuzachtige boot.
"Klammfels!"word er rondom je gefluistert.
De boot vaart naar de rand en jongens komen eruit smaen met de directeur
"Albus!"zegt Karkarov en loopt met gespreide armen naar Perkamentus
"Igor!" ze geven elkaar een omhelzing. Een paar meisjes van je school gaan op hun tippen staan. Zelfs Ron. Je trekt hem met Hermie weer naar beneden.
"Waarom sta je daar zo??"
"Viktor Kruml zit daarbij!"
Hermie zucht
"Wie is die Viktor?"
"De beroemdste en beste zwerkbalspeler ooit!"
"Na mij natuurlijk"lacht Harry. je lacht en kijkt dan naar de jongens. Ze lijken het te warm te hebben in hun bondjassen. Je merkt de jongen die het dichts bij Karakov staat. Hij heeft zwart haar en bruine ogen. Hij staat een beetje krom en ziet er precies boos uit. Karakov doet teken en ze gaan naar binnen.
"Nu nog Beauxbatons.."
Niet veel later komt er een koets uit de lucht met gigantische paarden. Een gigantische (xD) vrouw komt er uit
"Perrrkameentus!"
Perkamentus gaat op zijn tippen staan om een kus op de wang te geven. meisjes komen uit de koets. Ze kijken snel eens rond en wrijven dan op hun armen. Ze bibberen van de kou.
"Olpympe! Je leerlingen moeten sterven van de kou!!"zegt Perkamentus dan "Ga naar binnen daaar is het lekker warm.."
Je kijkt de directeur boos aan. Die meisjes mogen zo naar binnen terwijl jullie hier nog in de kou op hen moeste wachten!! Dan mogen jullie ook gaan. Jullie gaan meteen naar de Grote zaal.
"Schuif op Hermelien!!"zucht Ron
"Waarom?"
"Omdat... te laat!"
Je volgt zijn blik en ziet Viktor Krumble naast Draco zitten. Ron gromt boos en kijkt naar zijn bord.
"Ik zie echt niet wat die meisjes in hem zien!"zucht Hermie terwijl ze de meisjes van jullie school bekijkt die bijna hun nek breken om Victor te kunnen zien. Je glimlacht en haalt je schouders op.

Reageer (4)

  • Gibbs

    cool verhaal, lijkt een beetje op de chte hp verhaal maar das niiet erg;)

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    :]
    Snél Verder gaan héa :Y)

    1 decennium geleden
  • Imaginary

    Stoer!Ik zie ook ni echt wat ze in die victor zien hoor:S Hij is te ugly om te zien!!(vind ik) Dat was alweer een geniaal deel! Snel verder plz! *puppyeyes*(H)

    1 decennium geleden
  • Nurys

    love It

    next plyyyss:D

    love's My

    NRSZ(K)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen