Deel 28 ^^

Hope you like it

OOh bijna 30 :D

Bal.
*Jamii pov* De volgende dag
Je zit met je vrienden aan de grote tafel. Harry staart naar Cho, die aan een nadere tafel zit. Misschien vergeet hij je wel. Als wat Carlo zegt waar is.
"Argh! Ik kan het niet geloven!"zucht Hermie
Jullie draaien jullie naar haar.
"Miss Griffel, een slim en ambitieus meisje, heeft een smaak voor beroemde jongens. Haar laatste prooi is niemand anders dan de Hongaarse hunk, Viktor Kruml. We weten nog niet hoe Harry Potter dit opneemt. En haar beste vrienden, Jamii Xeno, bijna net zo slim als zij, wilt ook een populair vriendje. Namelijk Carlo Kannewasser, kampioen van Zweinstein."
"Bijna net zo slim."herhaal je
"Doe niet onozel!"snauwt Hermie
Een jongen komt af met een pakket
"Post voor jou, meneer Wemel."
"Dankje Nigel."zegt Ron en pakt de doos.
Nigel kijkt Harry aan, die er maar weinig van snapt
"Niet nu"fluistert Ron en duwt de jongen weg. Als hij jullie vrgende blikken ziet zucht hij.
"Ik had hem Harry's handtekening beloofd."
Hij doet het open
"What the.. mama zond me een 'kleed'."
"Maar het gaat goed met je ogen."lacht Harry. "Is der een bavette?" (of hoe het ook noemt) "A-Ha!" En hij houdt een wit ding onder Rons kin.
"Erg grappig harry"zegt die "Ginny, dit is voor jou"
Zijn jonge zus kijkt op "Ih.. Dat draag ik niet! Dat is een jongensding!"
Hermie en jij lachen
"Wat?"
"Het is niet voor Ginny.. Maar voor jou!"zegt Hermie
Iedereen naast jullie lacht
"Het is een avondkleed"
"Avondkleed? Voor wat?"
"Kerstbal."zeg je en houdt je hand voor je mond zodat hij je grote grijns niet kan zien.
...
"Het kerstbal is een oude traditie. En het huis Griefoendor is gekent voor zijn elegantie en zijn perfecte houding. Ik zal het niet tollereren als jullie daar als een stelletje bavianen staan."zegt Anderling "Ik zal jullie leren hoe jullie moeten dansen."
De jongens aan de overkant zuchten en mompelen
"Wemel! Jij zal mijn partner zijn."
Ze pakt zijn arm vast en trekt hem recht. Harry, Fred en George grijnzen breed.
"Pak me bij de taille vast"
"De wat?"
"De taille meneer Wemel."
"ow eu.." Hij zet zijn handen voorzichtig waar de leerkracht het toont.
"en 1,2,3,4. 1,2,3,4."
...
Wie ga je nu vragen voor het bal? Carlo? Nee, dat zou Rita Skeeter blij maken. Harry? Hij is je broer!.. Trouwens is het niet aan de jongens om jet aan de meisjes te vragen?
".. Hermelien.."begin je maar merkt dat ze niet meer naast je stapt.
Je kijkt even rond. Waar is ze nu naartoe? Je was zo verdiept in je gedachten dat je niet gemerkt had dat ze weg was.
"Herme.."
"Jamii."
Je draait je om en ziet Draco
"Oh.. jij."zeg je droog
"Ben je boos om die badges?"vraagt hij
"Oh die badges.. Waarom zou ik? .. Ik ben boos om alles! Ik dacht dat je mijn beste vriend was! Maar je doet zo.. onozel tegen mijn vrienden dat.. Dat ikzelf je iet afkan! En.. Wat heb je toch tegen Harry?!"
Draco word helemaal rood. Hij had zeker niet verwacht om te horen wat er al jaren op je hart zat
"Ik.. Jij.. Ik.."stottert hij. Hij kijkt me boos aan en gaat dan weg
"Waar is die Griffel?"mompel je boos.
Hermelien komt net af . Ze heeft een rare glimlach op haar gezicht
"Hey! Waar was je?!"roep je
Ze schrikt "um.. Ik had iets gezien;"
"pff... Met wie denk je dat ik zou moeten gaan?"
"Pak Ron ofzo.. Of Fred of George. Daar kom je toch ook goed me overeen."
"Ja ma.."
"Pak er 1 voor Harry je vraagt" ze kijkt je met gefronste wenkbrouwen aan. Je raadt wat ze denkt
"Nee! Je weet wel hoe Perki erover denkt!"
Ze haalt haar schouders op.

Reageer (2)

  • Kissz

    verdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!



    Xx

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Stel je voor.:X
    Snél Verder gaan héa:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen