Story
‘Nee, dat kun je niet erven. Je moet gebeten zijn om een weerwolf te zijn…’ ‘gelukkig’ ‘maar je bent ook niet 100% menselijk. Je hebt iets waar ik m’n vinger niet op kan leggen…’ ‘ik ben ooit gebeten door een wilde geit en door een enorm wit paard met een gezwel op z’n kop. Misschien dat dat helpt?’ ‘ben je daarna veranderd?’ ‘ja, m’n haar was eerst blond en daarna werd het wit zoals het nu is, m’n huid werd ook heel erg bleek en ik begon veel sierlijker te bewegen, eerst was ik super lomp’ ‘ook nog iets met je bloed?’ ‘ja, het werd heel raar goudachtig van kleur.’ ‘je bent een eenhoorn…’ ‘WAT?!’ ‘echt waar, denk eens aan een eenhoorn en pure goedheid ofzo’ ik deed wat hij zei en ik voelde dat ik door m’n knieën zakte en dat er iets raars gebeurde met m’n lichaam ‘wat gebeurt hier nou weer!’ ik liep naar de spiegel en zag dat ik een gigantisch wit paard was met een hoorn op m’n hoofd. *hinnik* oké, ik kan dus niet praten. ‘denk maar aan je menselijke vorm en een misdaad ofzo.’ Je voelt je weer veranderen en dan zit je op de grond zonder kleren want die waren al van je af gescheurd. August wikkelt meteen een deken die op de bank lag om je heen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen