Foto bij Chapter 008

Niall James Horan.

Awh; de gif vond ik te cute ^^.
en wat vinden jullie totnu toe van het verhaal?
kritiek mag altijd gegeven worden.

Ik was bezig met een nieuw liedje maar er kwam niks.
Toen ging opeens de bel, ik liep geërgerd naar beneden.
Ik had honger en moest het liedje nog afmaken.
Ik deed de deur open en opeens stond Liam daar.
Liam James Payne ; de bron achter alles.
Dat we uit elkaar gingen dat ik nooit meer met de andere lads sprak.
Ik besloot maar om aardig te doen en vroeg :
'Liam? What are you doing here lad?' Waarop hij antwoord: Well I came to visit you'. Oke vanwaar dit bezoek? Maar goed ik liet hem binnen en hij ging in de woonkamer zitten. Ik loop naar de kast en haal er 3 zakken chips uit. Twee voor mezelf natuurlijk. Dankje Nialler zegt hij.
Huh noemt ie me nou ook al bij mn bijnaam? Wil je wat drinken?; Ja graag zegt hij; heb je sap ofzo? Ik knik en lach even de sfeer hier is zo gespannen daar hou ik helemaal niet van. Ik zelf neem seven-up.
Ik kom terug en zie Liam paniekerig naar mijn seven-up kijken, hmm vreemd.
Ik kon altijd zo goed met hem opschieten, echt jammer.
Opeens gooit ie chips op de grond , wat? HIJ WEET DAT IK DAAR NIET TEGEN KAN.
En ik begin te gillen : WAT DOE JE ? JE KAN DAT ETEN!
Hij kijkt me zielig aan en ik haal even een bak op en stop al het chips daarin, ik bedoel; eten is zonde om weg te gooien oke?
Ik ga zitten en drink gauw mijn drinken op maar het is sap.
Heb ik ze verkeerd neer gezet? 'He dat had ik niet, nja maakt ook niet uit' zeg ik.
'Oh had je de verkeerde beker?' zegt hij verbaasd.
Ik knik en we praten zo'n half uur ik sta op want ik wil nog even een koek pakken ofzo. Maar opeens word alles zwart en zak ik in elkaar.

Reageer (3)

  • JuliaDJS

    aaawh ik vind niall lief, nu is ie zielig

    1 decennium geleden
  • xMrsTommo

    Zo sexy spannend ^^

    1 decennium geleden
  • Gavroche

    Pooor Nialll! ):
    Snel verder, please. (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen