Foto bij || Fifty Five

Sophie POV

Aiden en ik zaten in het donker tegen elkaar aan in de grot. We wachtten op de hulpdiensten die elk moment konden arriveren.
Het geluid van sirenes deed me opschrikken. Niet lang daarna hoorden we stemmen in onze richting komen. Een felle lichtstraal scheen de grot in en bescheen onze gezichten.
“Ici!” riep de man met de zaklamp.
Hij stapte de grot in en al snel volgde er veel meer mannen. Ze kwamen op ons af en ik werd opgetild. Ik gilde toen mijn enkel bewoog.
Ik werd de grot uit gedragen door de vreemde man.
“Aiden?” riep ik. Ik probeerde hem te vinden tussen alle drukte. Er liepen zeker 15 politiemannen en ook nog wat ambulancebroeders. Maar ik zag Aiden nergens.
“Aiden!” riep ik weer. Ze mochten me niet bij hem weghalen. Ik wilde bij hem blijven.
Ik merkte dat ik op een brancard werd neergelegd. Ik ging rechtop zitten maar ik werd meteen weer neergedrukt.
“Nee” zei ik en ik probeerde weer omhoog te komen.
Ik werd door twee handen neergeduwd. “You must calm down” zei de ambulancebroeder.
“No” zei ik. Ik spartelde tegen toen ik werd vastgegespt aan de brancard. Mijn enkel werd gespalkt en ik werd de ambulance in gereden.
Ik merkte pas dat ik huilde toen iemand mijn tranen wegveegde. Aiden’s zachte handen maakte me rustig.
“Aiden” fluisterde ik.
Aiden knikte en pakte mijn hand. “Je moet rustig worden Sophie. Er kan nu niets meer gebeurden.”
“Je mag niet weggaan” zei ik. “Je moet bij me blijven.”
“Natuurlijk blijf ik bij je” zei Aiden.
De deuren van de ambulance sloten en de ambulance begon te rijden. Plotseling voelde ik me ontzettend moe. Ik voelde dat mijn oogleden steeds zwaarder werden.
“Ik hou van je” fluisterde ik.
Aiden haalde zijn hand door mijn haren. “Ik ook van jou” zei hij en hij drukte een kus op mijn voorhoofd. Toen zakte ik langzaam weg in een diepe slaap.

***

Lieve lezertjes, het spijt me dat het zo lang heeft moeten duren voordat er weer een nieuw stukje kwam en dat het zo kort is. Ik heb eigenlijk geen goed excuus behalve dat ik sinds kort een vriendje heb. Maar goed, ik had de hele vakantie kunnen schrijven en dat heb ik niet gedaan. Ik vrees dat mijn inspiratie een beetje op is. Er zullen ook niet zo veel hoofdstukken meer volgen, het verhaal is bijna afgelopen. Ik wil jullie bedanken voor het behouden van jullie abo en voor de reacties. En een gelukkig nieuwjaar!!

Reageer (8)

  • emhavee

    Omg, waarom heb ik dit nog niet gezien? Ik krijg om de een of andere reden geen melding maar van een nieuw hoofdstuk :S
    Anyway.
    Kort of niet, jouw verhaal blijft geweldig! Veel te goed! Stuur het naar een uitgever! (:
    Oja, een verlate Gelukkig Nieuwjaars wens nog, haha!

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Gelukkig nieuwjaar! Snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • Alissaatje

    Hahah (A)
    Bedankt voor de nieuwe hoofdstuk(K)
    Jammer dat het verhaal bijna is afgelopen:(
    Ga je wel verder schrijven??
    Dan neem ik zo weer een nieuwe abo (A)

    Ik ben gewoon verslaafd aan joun verhalen(H)
    Je schrijft echt heel mooi(flower)

    Bedankt, jij ook een gelukkig nieuwjaar(K)


    Snel verder please(flower)

    1 decennium geleden
  • Rubyy

    ow ja, ook nog een gelukkig nieuwjaar!

    1 decennium geleden
  • Rubyy

    Ik vind deze story te mooi voor woorden.
    Je schrijft vol gevoelens.
    En alles wordt mooi verwoord.
    Als sophie of iemand anders moet huilen, moet ik dat ook.
    Je schrijft ook vol spanning.
    Je kan dan niet wachten tot het volgende hoofdstukje.
    En dat is goed schrijven!

    Hahah, oke heeeeeeel serieus.
    Maar dat je maar weet dat je GE-WEL-DIG schrijft!

    snel verder~!! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen