Foto bij 12. Niall Horan.

Met lood in m'n voeten loop ik naar huis. Ik heb het helemaal nooit zo bedoeld. Ik voel tranen achter m'n ogen prikken. Eve, ze was geweldig, waarom moet ik het nou net bij haar verpesten? Als Eve lacht naar me, voel ik me oprecht gelukkig, en als ze me aanraakt, voel ik een vlinderbom in mijn buik ontploffen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt, ik kan niet zonder haar, echt niet. Inmiddels stromen de tranen over m'n wangen. Eindelijk heb ik thuis bereikt. Ik schop m'n schoenen uit, en gooi m'n jas op de kapstok. Natuurlijk valt hij er weer af, dus ik raap 'm maar op, en hang 'm goed op. Gauw loop ik door, om vage vragen van de jongens te voorkomen. Ik moet nadenken. Als ik de zitkamer in kom zie ik de anderen op de bank hangen. Ja, hangen dat is wel het letterlijke woord. Louis ligt, en Harry zit er best wel komisch bovenop. Liam ligt achterstevoren in de bank en zayn met z'n benen over de leuning. 'Hi nialler, kom er bij' zegt Louis. 'eh, nou laat maar' andwoord ik kort, en maak dan aan om naar m'n kamer te gaan. M'n kamer is niet enorm groot ofzo, maar hij is groot genoeg vind ik. Tegen de muur staat een tweepersoonsbed waar ik vrijwel toch altijd alleen in lig. Ik plof op m'n bed, en trek de dekens over me heen. De tranen gloeien over m'n wangen. Waarom heb ik het nou toch juist bij Eve verpest? Ik hoor gestommel op de trap, en niet even later komen de jongens binnen. Alle vier gaan ze ook op bed zitten, en kijken me vragend aan. 'nou, brand maar los' zegt Harry grijnzend, om de stilte te verbreken. Huilend vertel ik wat er is voor gevallen met Eve, en ik besef me maar al te goed dat ik de beste vrienden van de hele wereld heb. De jongens kijken me vol medelijden aan. 'Je vind haar echt leuk hé?' vraagt Zayn. 'natuurlijk, ze is m'n alles. Als ik haar zie voel ik de vlinders, en niet een klein beetje ook' andwoord ik. 'Nou, dan ga je toch naar haar toe nu, vertel haar gewoon wat je net aan ons hebt verteld, en vraag of ze morgen ook mee wil naar de dierentuin. Dan leert ze ons kennen, en hebben jullie ook een leuke dag. & dan hoeven wij niet met een depresieve Niall op stap' zegt Harry en ik staar ze ongelovelijk aan. 'Menen jullie dat serieus?' vraag ik nog voor de zekerheid. Ik zie Liam, Harry, Louis & Zayn knikken. Louis grijnst 'wij willen ook wel eventjes weten of ze echt zo geweldig is' Ik glimlach, 'dat is ze zeker.' Ik spring van m'n bed af. Ik ga haar terug winnen, en vertellen dat ik van haar hou, en niets of niemand houd me tegen. Ik trek de jongens in een groepsknuffel, 'serieus guys, jullie zijn geweldig' deel ik grijnzend mee.

serieus guys, school is weer begonnen hoor, en ik heb het een stuk drukker meteen. http://www.youtube.com/watch?v=d9NF2edxy-M&feature=youtu.be die moeten jullie trouwens even zien, ik vind 'm echt heel gaaf. Thanks for everything guys. xxxx

Reageer (2)

  • vrcmr

    je had vandaag nog geen kudo's gekregen dus heb ik daar even vlug verandering in gebracht :)
    geweldig verhaal

    1 decennium geleden
  • NeonX

    Cute, ga zo door! (Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen