Foto bij Chapter six|Part one|Breakfast at not so Tifanny's

Het is kort want er was geen derde reactie.

Eingelijk ben ik redelijk boos op Cato. Hij had gezegd dat hij behoorlijk blij was dat we niet verder zijn gegaan dan kussen. Waarom niet? Als we toch doodgaan kunnen we net zo goed doen wat we niet zomaar zouden doen. Het leven is klote en dan ga je dood...

Terwijl ik aan tafel ga zitten kijkt Remington stiekem uit zijn krant op. Ik kijk alleen naar de kop van de krant. Verschillende foto's van de tributen staan op de voorkant. Onze foto staat het grootste en in het midden. Daarnaast een wat kleinere versie van de roodharige Buttercup beschreven als "Fury van de tributen."
'Er ligt nog een krant hoor,' zegt Remington licht geiriteerd. Snel pak ik de ander en begin de voorkant te lezen.

Everlyn Redbird, tribuut uit District 10, en haar medetribuut Cato Bloomfield lijken elkaar langer te kennen dan vandaag. Van onze bronnen hebben we gehoord dat de twee elkaar wel meer dan mogen. Verschillende kranten en televisie-omroepen hebben al geprobeerd contact te leggen met hun mentor en begeleiding. Uiteraard zullen wij als Panem's #1 krant ons best doen om een interview te bemachtige.

'Remington, waarom heb je dit in godsnaam niet gezegd?' Ik wijs naar onze foto en de onderstaande teksten.
'Ik wilde jullie niet storen,' is zijn antwoord
'Oh, hoe komen ze eingelijk aan deze informatie?'
'Ooit gehoord van spionen uit het Capitool? Ze willen graag nieuws hebben voor in de kranten.' Ik moet bijna overgeven maar houdt het in als er een kom muesli voor mijn neus wordt neergezet en achter ons karren met ander eten. Van een seveerster krijg ik koffie aangeboden maar Emerald zegt dat ik Chocolade melk vast lekkerder vindt. Alsof ze het weet.
Normaal zat ik nu aan een boterham met kaas en een glas verse melk. Ons leven was niet slecht. We waren hartstikke gelukkig.
'Bedenkt het zo, het publiek vind liefde leuk. We kunnen alleen geen interviews kunnen geven...'
'Hoezo niet?' Vraagt Cato.
'Tributen mogen niet tijdens hun training met het publiek van buiten praten,' zegt Emerald.
Ik neem een slok van mijn Chocolade melk en besef dat het inderdaad lekker is.

Reageer (6)

  • Jiffzzy

    ABO! DOOR!

    1 decennium geleden
  • Dionysus

    :) abo:3

    1 decennium geleden
  • xximkexx

    verder(smeekende blik)

    1 decennium geleden
  • AfricanxGirl

    Nice, Snel doorgaan!!!!

    1 decennium geleden
  • Memoria

    kun je door gaan?
    je hebt talent!(flower)
    Alsjebliefd?????

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen