Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Malificent

    Poor Zayniewaynie ;c

    1 decennium geleden
  • Zaynstagram

    Snel verder, please <3 Addicted ö

    1 decennium geleden
  • Melodinaa

    hahaha dusdat! lekker schoonmakend-dansend met je liefde in de woonkamer hahah, snelverder dear!

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    eigenlijk zijn ze alle drie gewoon zielig!
    En dat laatste is gemeen! Ik zit hier nu ook te zwijmelen (serieus vaag ww, maargoed) over zo romantisch dansen etc en grmpf op dit moment heb ik weer heel erg behoefte aan een vriendjexD net als met kerst als je dan daar door de stad loopt en alles is leuk versierd en een groot reuzenrad en alles en dan zie je allemaal van die stelletjes lopen en denk je, nahou ik wil ook gewoon een vriendje nu:( dikke zelfmedelijden hier;) nee oké soms heb ik ook gewoon geen behoefte aan een vriendje;) maar hé ik blijf gewoon een normaal tiener meisje(A) ik heb zo mn behoeften en dat klonk heel fout, maar je weet vast wel dat ik het niet zo bedoelde, toch(A)
    maar ik heb dus ook de behoefte aan (nog) meer leesvoer:D dus dat betekend dat je heeeeel snel verder moet!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen