Foto bij # 009

Teddy Lillyan Horan

Met tranen in mijn ogen keek ik voorzichtig op. Het zou toch niet? Snel veegde ik de tranen van mijn wangen en liet Louis los. Mijn ogen vielen op de twee jongens voor ons. Harry en Zayn. Wat moesten die nou hier? Ik zag Valentina, Linn en Annabeth nergens, dat was voor het eerst.
"Ik wist niet dat je zo diep kon zinken, Horan!" zei Zayn spottend.
De blik in zijn ogen straalde arrogantie uit en hij keek van mij naar Louis en weer terug.
"Ik dacht dat je beter kon krijgen." zei Zayn lachend.
Hij had het over Louis, die blozend weg keek. Harry begon te lachen en Zayn lachte net zo hard mee.
"Houd toch je kop dicht, Malik!" beet ik hem toe.
Zayn keek verrast op en begon toen nog harder te lachen. Voorzichtig kroop ik van Louis af en krabbelde overeind. Louis volgde mijn voorbeeld en keek naar de grond, met zijn handen in zijn broekzakken. Zayn en Harry keken ons lachend aan.
"Waarom zou ik stil zijn, jij hebt toch niets over mij te zeggen?" zei Zayn grijnzend.
Ik rolde met mijn ogen. Ik ergerde me echt geel en groen aan de arrogantie van Zayn en Harry. Ze dachten echt dat ze alles konden maken, dat ze alles konden zeggen. Ik begon het steeds irritanter te vinden.
"En waarom zegt je nieuwe vriendje niets?" vroeg Harry arrogant.
Harry deed een stap naar voren en nog een, in de richting van Louis.
"Hij is mijn vriendje niet." beet ik hem toe.
"Ja, whatever," gromde Harry, "Je lag in zijn armen te janken en dat zegt al veel."
Harry keek mij arrogant aan en richtte zich toen weer op Louis, die hem niet durfde aan te kijken. Harry zette nog twee stappen en stond een halve meter verwijdert van Louis. Met een arrogante blik in zijn ogen en zijn armen over elkaar geslagen keek hij naar Louis.
"Dacht Lounerd soms dat hij stoer kon zijn door een meisje te gaan zitten troosten, hmm?" zei Harry dreigend.
Hij duwde met beide handen tegen Louis z'n schouders aan en keek dreigend. Louis zei nog steeds niets, maar hij keek wel op naar Harry.
"Geef antwoord, sukkel1!" schreeuwde Harry dreigend.
"We zijn gewoon vrienden." zei Louis toen.
Zijn stem klonk klein en een beetje zielig, maar toch overtuigend genoeg. Zayn stond grijnzend te kijken. Typisch Zayn. Stoer doen, maar dan Harry al het werk laten doen.
"Is dat zo?" zei Harry grijnzend.
Hij deed een stap richting mij en ik keek hem alleen maar vaag aan. Mijn ogen waren nog steeds een beetje waterig en ik haalde mijn neus een beetje op.
"Is zij niet je vriendin?" zei Harry op een nogal enge toon.
Louis schudde zijn hoofd.
"Ze is mijn vriendin niet, nee." antwoordde Louis.
Hij keek naar mij en ik zag hem op zijn lip bijten.
"Oke dan." zei Harry.
Hij draaide zich weer om en liep weer terug naar Louis toe. De grijns op Harry's gezicht beviel me niet.
"Dan ben je verliefd op haar!" riep Harry met een schatterlach.
Ik keek van Harry naar Louis, die vreselijk begon te blozen en weg keek van Harry, richting de grond die opeens zo interessant voor hem was. Zayn begon smakelijk te lachen en ging naast Harry staan.
"Je zal haar toch nooit krijgen!" zei Zayn grijnzend.
Harry en Zayn begon weer te lachen en keken toen naar mij en weer terug naar Louis.
"Niemand wilt jou daten!" zei Harry daarna grijnzend.
Hij stapte dichter naar Louis toe, die bang achteruit schuifelde. Een heel leger van scheldwoorden werd op Louis afgestuurd en ik vroeg me af of die twee dombo's eigenlijk nog wel wisten dat ik hier stond. Louis was half in elkaar gekrompen en liet het maar allemaal op zich afkomen. Hij verweerde zich er niet tegen. Misschien was hij er wel aan gewend. Harry en Zayn pestte hem altijd om kleine dingetjes, waarvan zij dan grote dingen maakten. In de verte hoorde ik het geblaf van Cookie, die zich nog steeds zelf aan het vermaken was, zoals altijd.
"Dit zal je leren!" hoorde ik Harry zeggen.
In een flits zag ik hoe Harry uithaalde en met zijn vuist in Louis' maag stompte. Louis zakte door zijn knieën met zijn armen om zijn maag heen. Ik schrok ervan. Harry haalde nog een keer uit. In een reflex sprong ik naar Louis toe.
"Houdt ermee op!" gilde ik.
Harry keek op en Zayn keek mij nogal vaag aan.
"Wil jij ook soms een klap, Horan?" vroeg Harry grijnzend.

_______________________
willen jullie misschien me er ook op wijzen wanneer er fouten in staan? typfouten ofzo? (: thanks! love you guys! <3

Reageer (7)

  • xLoessx

    ahaha
    en toen ging ik veerle's verhaaltjes ook lezen.
    nu ga ik je stalken (:
    xiloveyou

    1 decennium geleden
  • Juliete

    O.O een eenden hater

    1 decennium geleden
  • Cooper

    Nee geen eendenleger :c
    Eenden zijn eng.
    Doe maar een pinguïnleger dan. :Y)

    1 decennium geleden
  • Lein

    SNEL VERDER!!!
    superstukje sgat!!!

    1 decennium geleden
  • Juliete

    Ik vind dat er een eenden leger moet komen die Zayn en Harry gaan opvreten :) Verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen