Foto bij ||O13||

Jasmine Lauren Watson
Ik zucht en kijk nog een keer naar het schema.

Ontbijt: Harry+Lauren
afwas: Louis+Niall
boodschappen: Zayn+Lauren
Avondeten: Louis+Niall
Afwas: Liam+Zayn

Waarom is Harry niet twee keer ingedeeld? Dat is toch niet eerlijk... Harry en ik maken broodjes voor de rest die hyper op de bank zit te springen. Serieus, Ik zit een half uur in die tour bus en ik heb nu al het gevoel alsof ik stik. Het is echt klein. Er staan twee bankjes die een hoek vormen met een tv aan de muur die dan wel groot is en aan de andere kant is een keuktje met een tafeltje met twee bankjes. Er is een wchokje en twee slaap kamertjes waar alleen een twee persoons bed inpast. De manager vertelde dat we eigenlijk noot in de bus hoeven te slapen maar als het een keer voor komt dan er dan twee in elke slaap kamer kunnen slapen en de banken met het tafeltje als bed kan worden uit geklapt. Net als bij een caravan. Ik kijk geschrokken omhoog als ik een hand op mijn schouder voel. Harry glimlacht naar me. 'Ik vroeg wat je op je brood wilt en hoeveel boterhammen je wilt.' Ik kijk hem verward aan en zie dat hij al een hele stapel heeft. Oh, iets te lang gedagdroomt. Ik pak een boterham en wat hagelslag. 'Ik maak het zelf wel.' Hij knikt en brengt de boterhammen naar de rest van de jongens.
Ik smeer mijn boterham en ga dan ook bij hun zitten. Ik probeer de discussie die Liam en Zayn voeren over waar aan het geld van de overheid beter voor gebruikt kan worden(er staat een politiek programma op) te volgen maar al snel dwalen mijn gedachte af naar het gesprek met Karen van gister. Ze had me gebeld omdat er wat complicatie's waren over de rede waarom ik het opvang huis moest verlaten waren. Soms vraag ik me af of al de drama in mijn leven ooit gaat stoppen.

Reageer (8)

  • Palamandor

    Je kan het me niet aandoen om nu te stoppen :8

    1 decennium geleden
  • MeikeA

    verder <333

    1 decennium geleden
  • xMisteryGirl

    vedeeeeeer<3

    1 decennium geleden
  • Bagnall

    snel verder<33

    1 decennium geleden
  • tomlinsonbum

    goodddd! <3 snel verder!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen