hoi

hier is dan nummerke 23

als er iets is dat verbetert moet worden of sugesties zijn mag je dat altijd melden in een reactie

maar nu

have fun xxx

xDxDxD

terug naar Engeland (Liverpool)
De rest van de dag hebben we ans super geamusseert. Met David rn ik hrb ook nog de rest van de spaanse selectie leren kennen. Om een uur of 8 ’s avonds gaan we terug naar huis. Dan pakken we al een deel in en de rest is voor morgenvroeg. Veel gebeurt er die avond niet buten dat zijn moeder zit te zagen hoeveel ze hem wel niet gaat missen. Maar voor de rest eigenlijk niets speciaals. We gaan niet te laat slapen want we moeten om 11.00u onze vlucht hebben en we moeten nog de rest inpakken ook. Maar nu is het tijd om te slapen.we krijpen dicht tegen elkaar aan en vallen in no time in slaap.

*de volgende ochtend*

Ik worw wakker en zie dat fernando al de rest aan het inpakken is. Ik zet mij rechtop in bed en nu markt hij ook dat ik wakker ben.
Fer : goedeorgen
Ik : goedemorge:
Fer : klaar om vandaag terug naar liverpool te vertrekken
Ik : ja helemaal
Hij glimlacht en gaatverder met pakken ik sta op en ga douchen en help dan ook mee verder met pakken. Dan gaan we ontbijten waar jose met een lang gezicht aan de tafl zit
Ze zittegen fernando bezig van : bellen he en dit en dat ge kent da wel.
Tegen half elf zetten we da koffers in de auto en brengt zijn vader ons naar de luchtahaven
Als we daar aankomen chekken we in en wachten we tot we mogen vertrekken. Dit is de laatste keer dat ik een vliegtuug ga zitten tot dat ik bevallen ben want ik ben nu bijna 5 maanden ver en vanaf dan mag je niet meer vliegen. Niet dat ik het zo erg vind want ik vlieg toch niet zo graag. Na een tijdje wachten mogen we instappen het opstijgen gaat redelijk vlot .
Fer : zouden we eigenlijk niet moeten beginnen denken aan namen ?
Ik : ja eigenlijk wel al ideeën misschien
Fer : ja al aan een paar dingen gedacht
Ik : oke vertel
Dit deel van het gesprek ga ik er iet inzetten dat is nog een verassing ;-)

Wanneer we landen gaat alles ook nog vlot. Dan gaan we de koffers halen en stappen naar de auto (die r nog stond van toen we naar daar gingen)
En dan gaan we richting huis. Eindelijk. Als we binnenkomen laat ik mij in de zetel zakken.
Fer : moe?
Ik : een beetje
Fer : ocharme
En hij ploft naast mij in de zetel
Ik: gij ook blij da we terug thuis zijn
Fer : ja eigenlijk wel
Ik : wanneer hebt ge terug training ?
Fer : binnen twee weken wanner moet gij werken
Ik : ik moet volgende week werken en dan ben ik weer een week thuis voor met nieuwjaar en dan moet ik terug een paar weken werken.
Fer : o oke
Dan gaan we uitpakken en tegen dat we klaar zijn is het el avond eten we nog kiets en kijken dat gezellig samen naar tv. En gaan dan slapen.

Reageer (8)

  • Instinct

    snel verder
    xxx

    1 decennium geleden
  • DropDeath

    snel verder
    xxxx.

    1 decennium geleden
  • Catalunya

    Tja, probeer het maar is op dit account (nerd)
    Hijs is leuk (A) Snel verder :)
    Kus <3

    1 decennium geleden
  • SOCCERxFAIRY

    Nexxt <3

    1 decennium geleden
  • ChickaXJirki

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen