haai

dan is hier deel 32

en dat zal de laatste zijn voor deze week want ik heb vanaf morge examens

xxx Els xxx

o nee ni nu
De wedstrijd is dus net begonnen en het is al super spannend. Het is dan ook een topper tegen Manchester United. De bal word veel heen en weer gespeeld en ze worden allemaal afgemat.

Ik denk dat dit de topper van het jaar wordt we zijn ondertussen 15minuten bezig en de bal wordt goed heen en weer gespeeld. Maar de bal wil maar niet bij de aanvaller geraken. De aanvaller zoals C.Ronaldo, Gerrard, Kuyt, Roony en Torres komen maar niet aan de bal.
De bal word weer rondgetikt in het middenveld. De bal komt bij Alonso die de bal doortikt naar kuyt die bal komt dichter en dichter bij het doel. Alonso geeft de bal aan gerrard
Ik en Natalie zitten op het puntje van onze stoel.
Gerrard komt nog dichter tegen het doel en past naar Torres en Torres schiet… en heaton(keeper van M.U)raakt hem met de vingertoppen aan waardoor de bal van koers verandert.
We gaan terug deftig zitten
Ik : bijna zo dicht bij
N : erg he
Ik : jah ze zullen nu wel ontgoocheld zijn
N : ocharme

*even later*

De bal komt na die eerste doelpoging van Liverpool het middenveld niet meer af. De scheidsrechter fluit af voor de eerste helft. En de spelers lopen de tunnel in. Momenteel veel ontgoochelde gezichten bij beide ploegen. Maar er is natuurlijk nog niets gebeurd er moet nog altijd 45 minuten te spelen.

Ik : ik hoop dat ze nog kunnen scoren
N : ik ook ander zullen we het nog weken mogen horen
Ik : jah leuk zeg ik sarcastisch
N : da ze maar snel scoren
Ik : zo snel en zoveel mogelijk als het van mij afhangt

Oké we gaan van start met de tweede helft. De bal wordt weeral snel heen en weer getikt als het zo doorgaat zullen we geen winnaar kennen.
Minuut 78:
De bal word doorgetikt naar Roony die een gat ziet en past naar C.Ronaldo en ja hij gaat op doel af de verdediging van Liverpool is kansloos en C. Ronaldo schiet en scoort. 0-1 voor M.U. wat gaat Liverpool nu doen?
De bal komt terug het spel in en Liverpool is precies wakker geschud. Ze komen sneller aan de bal …
De bal gaat via Keane naar kuyt, Kuyt twijfelt Torres en Gerrard staan vrij. Kuyt speelt de bal naar Torres, die gaat ,naar voor helemaal alleen en hij schiet en jaaaaaaaa hij scoort.
Hij wordt bedolven onder de teamgenoten. Deze man is de sriker van Liverpool. En hij wordt over een paar weken ook nog vader. Het geluk kan bij Fernando Torres de laatste tijd niet op.

Ik en natalie zitten te springen in de zetel allee voor zover ik nog kan springen. Ik ben kei blij voor hem en voor de hele ploeg natuurlijk.

We zijn nu in de 80ste minuut en de stand is nog altijd 1-1 …

Ik : Natalie ik moet bevallen zeg ik doodserieus en ik leg mij handen op mijn buik
N : Nu !? zegt ze geschrokken
Ik : ja Natalie nu !!
N : oke we blijven kalm we moeten naar het ziekenhuis zegt ze in paniek
Ik : ja da is de bedoeling

Reageer (5)

  • JolienHoran

    Verder !

    1 decennium geleden
  • Dreamability

    snel verder!

    xx

    1 decennium geleden
  • torresje

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Ziyi

    snel verduur <33
    :D

    <33

    XoXó

    1 decennium geleden
  • JonasLuv

    Snel verder


    XoXo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen