Foto bij Chapter 21

Jasper POV

Hier is het engels gedeelte =O

De rest van de dag hebben we allemaal spullen in huis gezet.
Asper, wil jij het bed in elkaar zetten?’ vroeg Abby aan mij. Ik knikte en liep naar de gang toe. De bel ging.
‘Ik doe wel open.’ Zei ik. Ik zette 3 grote stappen en stond bij de deur en deed hem open. Er stond een mollige kleine vrouw en een slungelig meisje voor de deur.
‘Hallo, welkom allemaal. Welkom op de achtkantmolen.’ Zei de mollige kleine vrouw.
‘excuse me, ma’am. But we can’t speak Dutch yet.’ Zei ik een beetje beschamend.
‘Ow, that’s allright. Gwen, regel jij het even.’ De vrouw duwde het meisje van rond de 13 naar voren en ik voelde dat het meisje heel zenuwachtig werd.
‘Hi.’ Begon ze zenuwachtig. Ik liet haar relaxen.
‘Hi.’ Zei ik tegen haar.
‘My mum just sayd welcom to the neighbourhod.’
‘Thank you. It’s a pleasure to be here.’ Zei ik. Ik deed de deur iets verder open.
‘This is a welcome gift to say welcome.’ Zei ze snel en de vrouw duwde een een plant naar voren. Ik pakte het aan en bekeek het even.
‘Thank you, it’s beautiful!’ Zei ik. Ik gaf de plant aan Abby die ondertussen achter me was komen staan.
‘You welcome.’ Zeiden de bezoekers tegelijkertijd. Het was even stil.
‘Would you like to come in?’ vroeg ik.
‘Sure.’ Zei het meisje. Ik draaide me om en liep de gang in toen ik de vrouw achter me iets horde zeggen tegen het meisje.
‘Euhmm… Gwen, ik ga naar opa. Als je wilt mag je mee, maar als je even kennis wilt maken met de overburen mag dat ook.’ Aha het meisje heet dus Gwen. Nederlands klinkt echt zo grappig.
‘Ik ga wel alleen.’ Zei Gwen.
‘We will meet again.’ Zei de vrouw.
‘Bye.’ Zei Abby en ze deed de deur dicht achter Gwen.
‘My mum is going to grandpa.’ Melde Gwen. Ze liep achter me aan de woonkamer in en ik bood haar aan dat ze mocht gaan zitten.
‘It’s very strange to come over in a house I know my whole life but then with other people.’ Probeerde Gwen uit te leggen terwijl ze ging zitten op de bank. Haar Engels was goed, maar ik merkte dat ze moeite had om goed Engelse zinnen te maken.
‘I can imagine that.’ Zei Abby die naast me kwam zitten.
‘But I haven’t introduce myself. I’m Jasper Hale. This is my wife Abbygail and the kids are upstairs.’ Zei ik.
‘Awesome, I’m Gwen Collignon, my mum’s name is Ilse, my dad is at his work and his name is Michel and my little brother who was too lazy to come along is Dwayne.’ Ik grinnikte even.
‘Pleasure to meet you.’ Het was weer even stil.
‘But, where are you from?’
‘First we lived in the U.S.A. in a small town Forks. Tehn we moved to Scotland and now we’re here.’ Zei ik. Ik wreef even in mijn nek.
‘Would you like something to drink?’ vroeg Abby.
‘Yes please, water would be nice.’ Abby verdween in de keuken. En kwam nog geen 3 seconden later terug met een glas water voor Gwen. Het was lang stil terwijl Gwen dronk.
‘We have to learn Dutch quick.’ Zuchtte ik tegen Abby.
‘Yes, we have too.’ Zuchtte Abby droog.
‘Maybe I can teach you some things. My father and I already tried with our friends from Wales.’
‘I think Carlisle will handle that.’ Zei ik.
‘Carlisle, that blond guy next door?’ vroeg Gwen.
‘Yes.’
‘He’s a nice guy.’
‘Yes he is.’

Reageer (5)

  • fantasiegirl

    wanneer schrijf je eens verder het is echt mooi

    1 decennium geleden
  • Felonys

    leuk verhaal! wel grappig dat Gwen haar broertje te lui was om te komen. Zeg als die kinderen hier gewoon opo straat rondlopen, en ze groeien snel.. zal dat niet op vallen?

    1 decennium geleden
  • ShakeItUp

    Haha! Ik kom er nu pas achter dat er weer wat online staat:O
    Snel verder!(K)

    1 decennium geleden
  • Released

    mooi(H)(H)(H)
    snel verder!!!!!

    1 decennium geleden
  • fantasiegirl

    ooooooo snel verder het is echt mooi

    (Y)(Y)(Y)(Y)

    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen