Foto bij Hoofdstuk 1, blz 1 - The truth I can see, in the mirror

Hoofdstuk 1, blz 1-The Truth I can see, in the mirror
-I'm only a Beautiful girl, If you see the bones-Pro Ana

Hoofdstuk 1, Blz 1- The truth I can see, in the mirror.

Tranen liepen over de wangen van het meisje, het meisje in de spiegel. Ik zag hoe ze was. Ik kon het zien, ik kon het voelen Ze was een dik, volvretend meisje met schaamte, dat nooit stopte met eten, want ze had geen controle. De pijn in haar hart kon je zien via haar ogen, wat pijn deedt als je haar zag. Haar bruinachtige haar streekte langs haar gezicht, ze leek vroeger zo blij... Iedereen zei altijd dat ze zo goed figuur had, zo stevig. Ze was zo goed gevuld, ze zou volgens hun 'model' moeten worden. Wou ze het zelf eigenlijk wou? Zou ze zich niet doodschamen? Doodschamen om al haar smerige vet? De dikke koe dat ze was! De sukkel zonder controle! Wedden dat ze uit school gelijk vier van die chocolade repen eet? Mischien zelfs twee toetjes bij het avondeten! Of twee borden vol met avondeten! Wat een loser! Wat een lelijke loser! Die kon nooit model worden! Ik zag nu hoe er tranen over het haar wangen liepen, maar ze verdiende het, kut bitch dat ze is! De blik in haar ogen deden me niks, want ik had ze eerder gezien. Veel eerder. Ik herkende ze maar al te goed, mischien wel te goed. Die helderbruine ogen waren de enigste trots van het meisje, met haar lange wimpers, maar voor de rest, scoorde ze nergens mee. Iedereen vond ze mooi, en ik ook, want het was mijn enigste trots... tot ik dun ben...

Reageer (1)

  • Glambertje

    :X ik ik ik ... (huil) > Sorry. ik voel de pijn, de afgunst, alles voel ik weer (huil)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen