Ik liet me zakken op mijn bed 'What the fack, why can one little freaking kiss, sping my head around?' dacht ik bij me zelf. sinds gister toen hij me kuste was ik verliefd al 24 uur kon ik aan niemand anders meer denken, dan aan Justin! hij is zo sexy. ik voel zijn lippen zo nog over die van mij glijden 'Omg stop!' dacht ik bij me zelf en drukte me handen tegen me hoofd aan, hij had mij ze nummer gegeven dus waar kon ik hem niet gewoon bellen? De eerste jonge waar ik mee heb gezoend is mijn prins op het witte paard! of was er ook een prinses die hard to get speelde 'I don't know' achja waarom niet..
ik pakte mijn mobiel en toetsen het nummer in '06....' en drukte op het groene telefoonhoorntje 'aaaah!' ik hoorde hem over gaan. en hoorde zijn sexy ochtend stemmen praten 'hey?' hoorde ik door de telefoon, maar ik was in paniek om iets terug te zeggen. snel zei ik toch wat 'hey, weetje het nog gister?' ik hoorde zijn hersens kraken door de telefoon 'hoe bedoel je?' zei hij terug 'je gister avond, we hadden zoveel lol en die kus maakte het perfect!' ik hoorde niks meer 'ik denk dat je vekeerd bent verbonden ik weet helemaal niks! ik lig hier te pitten en ik ben gister avond nergens heen geweest!' ik voelde een traan over me wang lopen, 'is het een grapje justin?' om deze vraag kreeg ik snel antwoord 'nee ik meen het, bel me niet meer oké!' en toen hing hij op.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen