Foto bij part one - Forks

De bomen en de regen waren al dichtbij. Door het raampje van mijn auto, een hybride Toyota Prius, zag ik ze voorbij schieten. Ik zuchtte. Wat was Forks toch een saai stadje. Ik was hier al een keer eerder geweest, toen die hufterige vampier Edward Bella verliet. Ze zag me niet, hoorde me niet, lag alleen maar stil op de bank, nietsziend. Edward had een zombie van mijn bloedeigen zus gemaakt. Het was vreselijk om haar zo aan te treffen, en ik ben Sam Uley nog steeds enorm dankbaar dat hij haar toen gevonden heeft. Zonder hem.. nou ja, misschien was Bella er dan nog slechter aan toe geweest. Misschien was ze er dan niet eens meer geweest.. In die tijd hoorde ik niet veel van haar. Het had voor haar gevoel geen zin meer zonder Edward. Besefte hij wel wat hij gedaan had? Ik werd terug in het heden gehaald door gegrom. Ik reed met volle snelheid op een grote roodbruine wolf in. Het geluid van mijn piepende banden, of was dat de wolf die piepte? Een flits. Toen was hij weg. Ik knipperde met mijn ogen en schudde mijn hoofd. 'Opletten, Lily Swan.' fluisterde ik mezelf toe. 'Je zus gaat trouwen. Geen goed moment om jezelf overhoop te rijden.' Alert reed ik verder. Toen zag ik het bord.

HET STADJE FORKS
VERWELKOMT JE


Ik zuchtte. Dat werd wat.

Reageer (7)

  • wolfgirl3

    ik ben al lang opzoek naar dit verhaal maar heb hem nu sneltoegevoegd super leuk verhaal.

    1 decennium geleden
  • MoonLove

    Wow mega gaaf xD

    1 decennium geleden
  • AnnieKroket

    Leuk 8)

    1 decennium geleden
  • WhenItRains

    weet je hoe leuk!(hoera)

    1 decennium geleden
  • OneRose

    leuk!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen