warning: dit is een twincest!
in het begin is er nog niets tussen tom en bill en later... achja kom daar zelf maar achter xD

Just to say: I AM NOT A HATER!!
Ik hou namelijk van tokio hotel, ben dus zeker geen hater, maar ik wilde weer eens iets anders schrijven xD

Let me explane it to you.


Let me explane it to you.
[Pov. Bill]
Ik bleef maar draaien, ik keek weer naar mijn wekker. Het was 4 uur, 4 uur 's nachts!
Weer een nacht waarbij ik niet slapen kan.
Hoe het komt? Ik zou het niet precies weten...
Ik bleef maar draaien, nee dit gaat niet werken.
Ik stapte uit bed en trok mn joggingspak aan.
Ik klom op het dak, mijn plekje...
Toen ik aankwam zag ik iemand zitten, ik schrok.
'Wie is daar?' zei ik zacht
'Rustig maar, ik ben het.' zei een bekende stem, tom's stem!
'Oh okee' Ik ging naast hem zitten. 'Wat doe jij hier?'
'Ik kon niet slapen.' antwoorde hij terwijl hij naar de sterren keek. 'Jij??'
'Ik kon ook niet slapen.' zei ik terwijl ik naar hem keek en daarna zijn blik volgde naar de sterren.
Het was even stil. Een windvlaag gaf me rillingen.
Tom sloeg de deken die hij om zich heen had ook om mij heen en nam me in zn armen.
Net als die ene keer toen de verwarming uit viel en wij samen alleen thuis waren.
Lekker knus tegen elkaar met een deken om ons heen.
We keken naar de sterren en ik legde mijn hoofd tegen zn schouder.
'Ben je moe?' vroeg hij zacht
Ik knikte 'En je bent zo lekker zacht' zei ik half fluisterend.
'Dankje' zei hij half fluisterend terug. Oh nee dat had hij dus niet mogen horen!
Ik laat het voor wat het is en we zitten daar, samen, nog een tijdje naar de sterren te kijken...

Ik voel warme stralen op mijn gezicht, ik open mijn ogen en zie dat de zon door komt.
We zijn in slaap gevallen, tenminste, ik...
Ik kijk op, ik lag tegen tom aan.
'Goede morgen slaapkoppie' zei hij met een glimlach.
'Goede morgen tommy, heb jij nog geslapen?'
'Nee' antwoorde hij kort.
Ik keek naar de horizon, de zon laat langzaam de maan verdwijnen.
Ik hoor de vogeltjes tjilpen en door de zachte wind ruisen de blaadjes aan de bomen.
Ja dit is nou echt een perfecte lente dag!
Ik kijk tom aan die ook naar de horizon aan het staren was.
'Wat heb jij eigenlijk allemaal gedaan toen ik lag te slapen?' vroeg ik voor de grap, zonder de indruk dat ik ooit een normaal antwoord terug zou krijgen.
'Ik heb naar de sterren gestaard... En naar jou gekeken'
Okee ik kreeg wel een normaal antwoord?! En dan ook nog eens dat hij naar mij heeft gekeken! Naja okee dat doet hij vaker.
En waarom ik daar nu zo op reageer?

Let me explane it to you.
Ik had je toch al verteld over die ene dag dat we alleen thuis waren?? Dat de verwarming uitviel en wij toen knus met elkaar op de bank zaten??
Nou tijdens die dag... tijdens die dag ben ik er achter gekomen dat ik meer voel voor Tom.
Meer dan alleen broerder liefde...
Ik voel... Ik voel echte liefde voor hem!
En ja, misschien zal deze liefde nooit beantwoord worden, ik zal altijd van hem blijven houden.
En ik zou alles er voor opgeven, om samen met hem mijn leven te kunnen delen!
Okee dat laatste wat ik zei, over dat ik voor altijd van hem zal blijven houden en dat ik alles zou opgeven, zou ik sowieso wel doen, of ik nou wel of geen "echte" liefde voor hem voel of niet.
Maar het gaat om het idee! Je snapt me toch wel??
En als je nu misschien denkt: hoe kan een jongen nou op zijn eigen broer vallen?
Nou, MAKKELIJK!
Ik voel gewoon echt vlinders. Okee ik kan niet echt uitleggen hoe het gekomen is...
Het gebeurde gewoon, zoals... ja zoals wat?
Hoe dan ook, ik hou van hem en dat zal nooit veranderen!

Reageer (4)

  • uncommon

    Whoe, ga je snel verder? ;o
    xxx.

    1 decennium geleden
  • xElise

    Haaaii(H)(K)

    Du musst weiter schreiben!!!
    Hij is echt mooi(Y)

    xx

    1 decennium geleden
  • LostHopeXxX

    oo mooi verder(H)

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    ooooooooooooooooo
    dat is mooi:D
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen