help de strijd tegen kanker

wil je meer weten over...

de actie
mijn persoonlijk waargebeurd verhaal

samen vechten voor een wereld zonder kanker
hallo,
sinds enkele weken heb ik mijn eigen actie opgesteld. Hiervoor ben ik op zoek naar moedige mensen die hun verhaal over kanker willen vertellen. Ken jij iemand die de strijd tegen kanker heeft overleefd, die nog volop ertegen strijd of eraan gestorven is, dan zou het zeer veel voor ons betekenen om uw verhaal door te sturen naar tegenkanker@hotmail.com. Wij weten dat dit een zeer delicaat onderwerp is, maar toch zouden wij jullie hulp willen inroepen. Later als we vele verhalen hebben verzameld, bundelen we die samen tot een boek en gaan we op zoek naar verkoopstanden. Zo kunnen we, zonder dat jullie er geld aan uitgeven, geld inzamelen voor kanker en ervoor zorgen dat kanker een tikkeltje minder kans heeft om uit te breken en een beetje meer kans heeft op genezing.
wij danken u bij voorbaat
met vriendelijke groeten
kirsten

Reageer (15)

  • Repent

    @ xCookiiz

    Dit vind ik niet raar maar hartenloos ;x

    1 decennium geleden
  • Eef95

    onze buurvrouw heeft borstkanker

    omdat ze na iedere bahandeling erg ziek is brengen wij altijd een pot soep die ze dan gewoon moet opwarmen.
    meer kan ik er ook niet van zeggen

    1 decennium geleden
  • Devoted

    hmm.. mijn tante heeft het...
    borstkanker.. echt zwaar kut..
    maarja. on the bright side..
    ze heeft geen uitzaaiingen,, doordat ze haar borst hebben verwijdert is alles weg. Zolang ze kleren aan heeft zie je er niks van. Haar pruik is brilljant en je ziet ook echt niet dat hij nep is.. en haar wenkbrauwen kun je heel goed bijtekenen.. Ze moet alleen nog aan de hormonen beginnen. Daar ben ik wel bang voor. Ik ga nu 2 a 3 keer per week bij haar thuis helpen, met spullen wassen en op mijn neefjes letten. MAAR, er is pas iets heel geweldigs gebeurt, ze hebben haar gevraagt om lingeriemodel te worden voor vrouwen met borstkanker.
    Verder..
    is mijn overgrootoma overleden aan eierstokkanker. Heb ik 5 oudtantes die kanker hebben.. waarvan 3 eierstok... heb ik 2 oudooms met prostaatkanker. En dan nog 1 met longkanker. EN krijgen we woensdag de resultaten van het onderzoek of de eierstokkanker in de familie zit of het gewoon toeval is.
    En nja.. de rest van alle mensen die ik ken met kanker ga ik maar niet opnoemen..
    Ciao
    BTW: ik vind het een geweldige actie. Ga er alleen niet aan mee doen, aangezien dat de privacy van een aantal mensen nogal zou schaden...

    1 decennium geleden
  • ESCAPEJess

    Mijn Opa is vannacht aan Longkanker gestorven
    en ik voel me schuldig ik weet ok niet waarom maar ik voel me beroerd rot en schuldig

    1 decennium geleden
  • GoldFish

    Halleuw

    ik ken ook wat mensen die kanker hebben/ gehad hebben

    een moeder van een vriendin van mij had kanker.
    en mijn oma had borstkanker godzijdank heeft mijn oma he toverleefd :]

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen