Have Fun <'33
Reacties
Xx.

A little phonecall.


'Hallo?' Een rare stem spreekt je aan. 'Wie ist das?' vraagt hij. 'Dat is Bill!' roep je in jezelf. 'Wat moet ik nu zeggen?' De paniek slaat toe en je legt de hoor in, zonder nog iets te zeggen. 'Damn.' besef je nadat je dat hebt gedaan. Je hebt helemaal niets gezegd, en dat terwijl Bill Kaulitz aan de andere kant van de lijn zat! Een schuldgevoel blijft je de hele dag achtervolgen.

De volgende ochtend ga je naar je wekelijkse hip-hop les. Je zet je gsm af zodat niemand je kan storen. Het is namelijk de enige ontspanning die je hebt, dus moeten ze maar op een andere keer bellen. Als de les is afgelopen, zet je je mobiel terug aan. Natuurlijk belt iemand je vijf minuten later op. Dat is wel heel typisch. Je weet niet wie het is. Het is een vreemd nummer, dat je nog nooit gezien hebt. Je besluit dan maar om niet op te nemen. Waar je later spijt van krijgt. Want je krijgt een raar gevoel, vlak voor je in slaap valt.

Reageer (11)

  • Alies

    leuk ^^

    1 decennium geleden
  • Explosion

    HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE! HAHAHA VERBRAND DAT KUT BRIEFJE!

    1 decennium geleden
  • ultraviolence

    waar haal je die leuke quizlet'z vandaan ze zijn supper

    1 decennium geleden
  • PrincessFrog

    next_pleazz
    xxx

    1 decennium geleden
  • AutumnLeaves

    SUPERR !

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen