Foto bij Bill over zichzelf

Allemaal klaar?

Hij vindt zichzelf te cool. Hij geeft toe dat hij ijdel is. Hij discusieert graag. Hij wil mode ontwerper worden als het met de muziek niks meer wordt. Hij wil nog eens in New York shoppen. Hij krijgt 50 euro zakgeld in de maand (!). Hij doucht alleen met Baby douchegel. Z'n gemiddelde cijfer op school was een 1,9 !! Dat is ongeveer een 8/10. Hij staat op feestjes en in disco's altijd aan de bar. Hij is bijgelovig, maar niet gelooft in een of andere God. Hij liegt heel vaak. Hij is niet echt slordig maar ook geen fan van opruimen. Hij vindt de Olsen Twins leuk. Hij haat spinnen en kevers. Hij is heel erg creatief. Hij danst nooit. Bill wilde toen hij klein was altijd een heks zijn. Bill vindt zichzelf egoïstisch. Hij is niet homoseksueel. Hij praat erg veel. Hij zingt niet voor 8 uur, omdat hij denkt dat zijn stem dan nog niet goed wakker is. Als iemand hem vertelt dat een fan ziek is, kan haar daar dagen aan denken.

Reageer (8)

  • Harkness

    ah dat vind ik leuk. Want ik ben een beetje ziek, Bill gaat aan me denken(H)

    1 decennium geleden
  • ceauceau

    danm hij krijgt even veel zakgeld als mij? dat is heel vreemd!

    1 decennium geleden
  • Beauticians

    50 euro zakgeld is toch niet veel.. ?

    1 decennium geleden
  • Advena

    hij is wel erg lief^^

    1 decennium geleden
  • Advena

    ja ik lieg ook best vaak, maar op een of andere manier komen ze er bij mij altijd achter *__*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen