Foto bij Kaulitz weetjes

Zo schattig!

De pijnlijkste belevenis voor Bill was dat Tom ooit eens in de schoolbus op zijn broek kotste. (urghh :-s)
- Bill wil in geen geval op Tom lijken, zowel met zijn uiterlijk als innerlijk.
- Bill en Tom dromen vaak over hetzelfde.
- Bill doet het beter op school dan Tom. Momenteel zijn ze gestopt met school en volgen TV-les, maar wanneer ze meer tijd zouden hebben, zullen ze er weer aan beginnen...
- Bill en Tom hebben een houten doos waarin foto's zitten van hen, ongestyled, in hun badjas. (hehe :-D wil ik wel eens zien)
- Tom en Bill werden in de 7de (??) klas uit elkaar gezet voor straf, omdat ze te veel problemen maakten samen. (wijs!! :-D)
- Tom en Bill overleggen veel.
- Bill en Tom zijn closer met elkaar dan met hun moeder.
- Bill is 3 centimeter groter dan Tom.
- Toen de tweeling 6 was, ze in de film 'Verrückt nach dir' hebben gespeeld.
- Bill is opener dan Tom.
- Bill en Tom hebben altijd hetzelfde humeur.
- Als Bill een liedje heeft geschreven zingt hij het voor Tom, zodat Tom het voor hem kan spelen.
- Ze hadden op de kleuterschool altijd dezelfde juf en hielden die vaak voor de gek door hun T-shirts te verwisselen. (slimpies :-))
- Bill en Tom zijn fan van de Olsen twins. (soort zoekt soort ;-p)
- Hun stiefvader speelt ook in een rockband, van hem heeft Tom de basisregels van het gitaarspelen geleerd.
- Bill en Tom vallen vaak op hetzelfde meisje en laten haar dan meestal kiezen wie ze leuker vind.
- Op de basisschool gooiden Tom en Bill papiertjes met inkt naar hun leraar. (geen wonder dat ze straf kregen :-D)
- Tom's eerste kus was een meisje die direct daarna Bill zoende. (waarschijnlijk had ze zich vergist ;-))
- Tom en Bill vertellen altijd hun geheimen aan elkaar. (sweet :-))
- De ouders van Bill en Tom scheidden toen ze 6 jaar oud waren.
- De beste vriend van de tweeling heet Andreas.

Reageer (3)

  • Advena

    cute ^^

    1 decennium geleden
  • ETFLoverRomy

    Ben het wel eens met 'RiotGirl'. De olsen twins vind ik niet echt iets voor bill of tom. Zeker niet nadat mary-kate anorexia heeft gehad (of nog heeft) maar goed

    die jongens vind ik dus echt supercute(K)

    1 decennium geleden
  • CuteKaulitz

    Dus Tom en Bill zijn ook anorexia/boullimia en drugs dinges net als de olsen twins?

    tja, soort zoekt soort.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen