Foto bij Interview Bravo (Ze hebben zoveel gemeen)

Veel LEES plezier

Ze hebben zoveel gemeen – en zijn toch zo verschillend! Vorige week verraste Tokio Hotel-zanger Bill (17) de BRAVO met de liefdes-biecht: “Ik ben sinds twee jaar niet meer verliefd geweest, voel me soms eenzaam.” Nu verrast zijn tweelingbroer Tom ons met een privé betekenis! De omzwermde gitarist geeft in het exclusieve BRAVO-interview toe, dat hij niet zo sober leeft. Dat het wel een keer gebeuren kan, dat hij een meisje voor één nacht heeft! En dat hij zich al een keer bij een fan heeft ingelaten! De kijk achter de schermen. Wat er werkelijk gebeurt bij Tokio Hotel! Tot nu toe heeft Tom bij dit onderwerp alleen maar brutaal geknipt. Naar de motto: Een ‘gentleman’ geniet en zwijgt. Maar nu is het BRAVO gelukt! Exclusief bij ons ontsluierd Tom eindelijk het geheim over een hete nacht – met een fan! BRAVO: Sex met fans – hoe zit dat nou precies? TOM: Zoiets kan gebeuren! Onder onze fans zitten er toch leuke meisjes bij. Waarom moet ik dat uitsluiten? (Grijnst!) BRAVO: Aha! Is er een bijzondere belevenis met een fan? TOM: Vorig jaar tijdens de “Schrei”-Tour was er zo’n situatie. Na een concert zijn we zoals altijd direct met de tourbus naar het hotel gereden, waar nog fans voor stonden. We hebben ongeveer 30 minuten handtekeningen gegeven, daarna wilde ik eigenlijk naar bed gaan. BRAVO: Eigenlijk? TOM: Ik ben met de lift naar boven gegaan. In de gang naar mijn kamer stond een meisje. Toen ik haar voorbijgelopen ben, heeft ze heel lief naar me gegrijnsd. Ik heb terug gegrijnsd, maar ben daarna naar mijn kamer gegaan. BRAVO: Dus er is niets gebeurd? TOM: Toch, toch (lacht)! Een paar minuten later werd er aan mijn deur geklopt. Ik liet het badwater stromen en had de tv aangedaan. Toen stond daar plotseling het meisje van de hal en heeft tegen me geglimlacht. Ik heb haar eerst gevraagd, of er iets was. Ze zei alleen, dat ze zich erg graag met me wou vermaken, en heeft daarbij brutaal gegrijnsd. Ik heb teruggezegd: “Al duidelijk, vermaken in de hotelkamer...” Daarop had ze heel schattig gelacht. Ik heb haar gewoon binnen gelaten. Na concerten ben ik altijd zo emotioneel beroerd, dan ben ik op een of andere manier niet erg toerekeningsvatbaar (grijnst)! Een seconde later heb ik al gedacht, dat het misschien een foutje was geweest, om gewoon een vreemd meisje in m’n kamer te laten. Maar ze was al binnen – en kon ik haar er niet zomaar weer uitsmijten, toch?! (Grijnst.) BRAVO:En dan zijn jullie meteen in de badkuip gesprongen, of hoe ging het? TOM: Nee! Het water heb ik uitgedraaid en ik heb wat drinken uit de minibar gehaald. De gordijnen waren helemaal dicht, maar niet, omdat ik de dame had verwacht. Die zijn bij mij altijd dicht en ik heb ook altijd het “Niet storen, alstublieft”-schild aan de deur – ook als ik meerdere dagen in een hotel ben. Ik kan er niet tegen, als er plotseling iemand in mijn kamer staat, omdat hij de minibar wil aanvullen. Oeps, ik haak af van het onderwerp... BRAVO: Vertel hoe het verder ging... TOM: We hebben op het bed gezeten en eerst een keer naar elkaar gegrijnsd. Tussendoor heeft ze heimelijk naar de televisie gekeken, maar ze heeft helemaal niets gezegd. Ik zei vervolgens tegen haar: “Voor iemand, die zich met me wilde vermaken, ben je wel vrij stil.” Ze heeft toen weer gegrijnsd en is een beetje nader geglipt. Nou ja, en toen begon het. BRAVO: En hoe was het? TOM: Het was super! Ik geloof dat we beide een hele leuke avond hadden gehad. Precieze details zal ik natuurlijk niet verraden. Maar zij was 17 en werd kort daarna 18. BRAVO: Hebben jullie met haar verjaardag “mee gevierd”? TOM: Nee (lacht)! Haar verjaardag was een paar dagen later. Maar dat zou leuk zijn geweest. BRAVO: Wat gebeurde na de sex? TOM: Daarna hadden we best honger en ik heb de roomservice opgebeld. Jammer genoeg was het al na elf uur en was er alleen nog de nachtkaart. Maar ik had zo’n trek in penne met tomaten roomsaus, wat helaas alleen overdag op de kaart stond. Dat is mijn lievelingseten – en ik wilde weten, of haar dat ook zo goed zou smaken. Dus heb ik de knullen van de roomservice zeker tien minuten lang aan de lijn gehouden, tot hij eindelijk toe had gegeven. En een beetje later hebben we in bed pasta met tomaten roomsaus en frisse parmezaan gegeten. BRAVO: Kwamen er toen nog meer nachten? TOM: Nee, hoewel het erg fijn was, is het bij deze nacht gebleven. Ik heb haar naar haar telefoonnummer gevraagd, die ze me dan ook heeft gegeven. Ze heeft daarbij tegen me geglimlacht en heeft gezegd, dat ik haar sowieso niet zou opbellen, dat ze dat ook helemaal niet verwacht, en dat ik nu ook niets daartegen moest zeggen. Ze heeft het helemaal niet afstandelijk bedoeld, maar zelfs dat klonk bij haar nog op een of andere manier lief. BRAVO: En heb je haar een keer opgebeld? TOM: Nee, tot nu toe nog niet. BRAVO: Bel je haar misschien met de volgende tour op? TOM: Misschien, maar wie weet, wat er met de volgende tour gebeurd? Ik hou er niet zo van, iets te plannen. Als zulke momenten spontaan ontstaan, is het toch het leukst! Daar hou ik van, zo ben ik gewoon. Bill is daar heel anders in, die wacht op de grote liefde en kan helemaal niet begrijpen, dat ik een one-night-stand emotioneel kan vinden, maakt helemaal niets uit, hoe spontaan hij is opgekomen. Als ik Bill zoiets vertel, zou hij me het liefst doodschieten (lacht) – maar ik heb het hem natuurlijk toch verteld. Wat maakt het uit, er zijn genoeg andere dingen, waarbij Bill en ik dezelfde mening hebben. Er waren ook reacties op het artikel uit de Bravo van vorige week. Die heb ik ook even vertaald ^^ Bill eenzaam? De fans zijn bezorgd! “Het interview met Bill in nummer 7 was heel mooi. Ik moest bijna huilen, toen ik heb gelezen, hoe eenzaam hij soms is. Ik heb zo’n medelijden met Bill, ik zou hem zo graag een keer willen ontmoeten, maar ik weet natuurlijk, dat dat onmogelijk is. Ook al zou ik erg verdrietig zijn als Bill een vriendin had, wens ik toch dat hij gauw zijn droommeisje tegenkomt – en heel gelukkig wordt.” “Het bericht over Bill en zijn ‘liefdesverdriet’ heeft me diep geraakt en aan het huilen gebracht. Sinds twee jaar geleden droom ik over hem, probeer altijd onopvallend aan de beurt te zijn – tevergeefs. Ik ben zo verliefd, en het doet zo’n pijn om te lezen, hoe verdrietig hij is. Het breekt mijn hart – en weliswaar, omdat ik me hetzelfde voel.” “Het interview met Bill is echt spannend! Het maakt me trots, Tokio Hotel-fan te zijn. Want ik vind het super, dat hij aan ons denkt, als hij verdrietig is. Hoe Bill zich voelt, kan ik heel goed begrijpen! Bill, geef niet op – wij, fans, zijn er altijd voor je!” “Het verhaal over Bill en zijn liefdesleven was echt gaaf! Ik hou meer van Bill van Tokio Hotel dan iets anders op de wereld. Sinds ik de BRAVO heb gelezen, heb ik de hoop, dat ik en Bill ooit een keer over de weg lopen – en het liefde op het eerste gezicht zou kunnen zijn. Nu luister ik nog liever naar het lied ‘Hilf mir fliegen’. Dat is zo bedroefd en past bij de stemming!”

Reageer (1)

  • MariTom

    Omgosh, ik heb dit interview met Tom al vaker gezien, en elke keer moet ik weer zó hard lachen! Hoe luchtig die kerel er over praat, echt hilarisch gewoon! XD

    Oehw. Dat interview met Bill is dus blijkbaar heel zielig. Heb je dat ook ergens? xO

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen