Foto bij 204~

Laura PoV
ik was het beu beu kots beu, dus ging ik naar boven terwijl Tom, Bill, Georg en Gustav samen nog lekker bleven handtekeningen uitdelen. Ik nam de kamers in en koos er eentje uit voor mij; en blijkbaar was het een kamer van 2 en 1 van 3 personen. Hmm... Tom en ik? of Tom, bill en ik? Ik sms'te naar hem, het antwoord was vrij duidelijk, en te verwachten van mister Always Horny... Neem jij die kamer voor 2 in, ik neem het andere bed wel.. of het jouwe.. verschrikkelijk grappig, Tom. ik zou misschien toch beter gaan voor een kamer Bill en ik, op die manier had ik veel minder kansen om mijn maagdelijkheid te verliezen... Hoewel ik wel goed zou kunnen lachen met TOm.. kussengevecht of zo.. Misschien tikkertje. Het klonk misschien kinderachtig, maar het was leuk, op hotel over de bedden lopen, jezelf opsluiten in de badkamer, naar de andere kamer lopen, en de deur in toms gezicht gooien... waarom niet? een bloedneus was zo erg nog niet... toch? Ik hoopte maar dat ik dan niet levend gevild werd door fangirls... Hoewel, als ze erachter zouden komen dat Tom en ik samen waren, stond me waarschijnlijk een veel erger lot te wachten. Misschien zou ik dan blij kunnen zijn als ze me alleen maar vermoorden... oké, positief denken noemen ze dat dan.
Na een uur kwam Tom binnen gewandeld met zijn en mijn koffer; hij liet ze op het bed zakken en zuchtte. 'Wees eerlijk, wat zit daar allemaal in?' ik glimlachte. 'Een beetje make-up, een beetje kleren..' Tom rolde met zijn ogen. 'En dat had je nodig?' vroeg hij zacht. 'Misschien moet ik de sexy pakjes in het vervolg in de bus laat, of thuis?' vroeg ik plagend. 'Weet je, zo erg zwaar is die tas niet, toch?' Voorspelbaar... eeuwig voorspelbaar.

Reageer (5)

  • xCarpeDiemx

    Inderdaad, Typisch Tommie xD

    1 decennium geleden
  • BVBunicorn

    Hahaha. Typisch! (:

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Haha, super!
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Hahah geweldig!

    1 decennium geleden
  • jerasu

    Supah! Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen