Foto bij 018

Reacties maken me blij!

De voordeur is nog niet open of het meisje vliegt al om mijn nek. ‘Wow, doe eens rustig. Ik loop heus niet weg.’ Zeg ik lachend. ‘Weet ik, maar ik wil gewoon weten of je door bent.’ Nieuwsgierig kijkt Sarah me aan. Ik schud mijn hoofd en duw haar voor me uit de woonkamer in. Daar duw ik haar op de bank en ga naast haar zitten. Nog steeds kijkt ze me vol verwachting aan. ‘Vertel het nou, ik zit hier al bijna twee uur op je te wachten.’ Zeurt Sarah. ‘Ik heb je niet gevraagd om hier twee uur te gaan zitten wachten voor mij.’ Grinnikend kijk ik haar aan. ‘Ik ben door naar bootcamp.’ Vertel ik haar dan toch maar. Sarah’ s hele gezicht begint te stralen. ‘Echt? Dat is geweldig, gefeliciteerd!’ Ze plet me bijna in een stevige knuffel. ‘Ik wil graag nog verder leven.’ Komt er uit mijn mond. Sarah laat me snel los en drukt haar lippen op mijn wang. ‘Ik ben zo blij voor je, hopelijk kom je verder dan de vorige keer.’ Zegt ze en legt haar hoofd op mijn schouder. Er valt een stilte, iedereen is bij zijn eigen gedachtes. ‘Ga je mee naar boven?’ Fluister ik in Sarah’ s oor. Daarmee verbreek ik ook meteen de stilte die in de woonkamer heerste. Ze knikt en we staan op. Samen lopen we naar boven en ploffen op mijn bed neer. ‘Ik ben echt blij voor je, Liam. Hopelijk kun je zo een nieuwe start maken, met nieuwe vrienden en het verleden achter je laten.’ Sarah haar stem klinkt serieus. Ik kijk haar aan en knik. ‘Hopelijk wel, we zullen wel zien.’ Ik haal mijn schouders onverschillig op. ‘Ik weet dat je je het wel aantrekt, Liam. Je moet echt eens leren te praten over iets wat je dwars zit of over wat je voelt. Dat doe je bijna nooit en ik ben één van de weinigen die kan zien of er iets met je aan de hand is.’ Sarah’ s ogen stralen bezorgdheid uit. ‘Je hoeft niet bezorgd te zijn, vanwege mij. Ik red me wel.’ Ik kijk in haar mooie ogen. Onze hoofden komen dichterbij elkaar en ik voel haar lippen op de mijne. Ik sluit mijn ogen en geniet van haar aanrakingen over mijn lichaam. Mijn handen rusten op haar heupen en mijn tong glijd over haar onderlip. Voorzichtig verwijderd ze haar lippen van elkaar en onze tongen spelen een lief spelletje. Sarah legt haar handen in mijn nek en kust me op mijn neus. ‘Wat zijn jullie toch schattig samen.’ Klinkt er vanuit de deuropening. Verschrikt kijk ik op en zie Ruth in de deuropening staan. ‘Waarom geven jullie niet gewoon aan jullie gevoelens toe? Jullie draaien al zo lang om elkaar heen, wordt gewoon een stelletje.’ Ruth heeft haar preek gegeven en loopt weer naar beneden. Ietwat beschaamd went ik mijn ogen af naar de vloer. Ik weet dat ze gelijk heeft, maar ik ben bang. Bang dat, als het niet goed gaat ik Sarah voor altijd kwijt ben. Niet alleen als mijn vriendin, maar ook als mijn beste vriend, mijn maatje. Ik zucht en laat mijn hand door mijn haar glijden. ‘Ik weet zeker dat Ruth tegen iedereen verteld dat ze ons heeft zien zoenen.’ Ik kijk Sarah eindelijk weer aan. Ze haalt, tot mijn verbazing, haar schouders op. ‘Nou en, het is iets tussen jou en mij. Je ouders en zussen kunnen zeggen wat ze willen, maar het is nog altijd onze beslissing.’ Ze knuffelt me en staat op. ‘Alles valt vanzelf op zijn plek, Liam.’ Ze kust nog zachtjes mijn lippen en loop naar beneden. Ik hoor de voordeur dichtslaan en kom tot de conclusie dat ze naar huis is gegaan. Met een plof val ik achterover op mijn bed. Een zucht verlaat mijn lippen en mijn gedachten slaan weer op hol, voor de zoveelste keer. Ik sluit mijn ogen en val in een diepe onrustige slaap.

Say Yes and everything comes good.

Reageer (3)

  • CelinexLouis

    verderr

    1 decennium geleden
  • xLoessx

    snel verder! (L)(L)
    XX

    1 decennium geleden
  • JustMelis

    zo´n leuk hoofdstuk, ik ben verliefd op je story. (H)(H)(H) Liam is hierin echt zo schattig.(H) Snel een nieuw hoofdstuk.
    X Mij

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen