Foto bij 205~

lopen tom, lopen...

Laura PoV
Ik denk dat het een half uur geduurd had, voor ik Bill, Georg en Gustav's kamer in kwam stormen... Tom en ik waren bijna meteen begonnen met tikkertje, en ik had mijn kans afgewacht tot Tom tikker was om hierheen te komen... alsof het veel nut gehad had, als ik het deed als ik tikker was. Wel, hij zou uiteindelijk wel achter me aan gekomen zijn, maar dit was gewoon veel ...grappiger. VOnd ik. Ik liep de kamer binnen, misschien op een verkeerd moment. Georg Stond in zijn onderbroek te paraderen; ik giechelde. 'Leuk uitzicht?' vroeg hij lachend. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb erger gezien.' mompelde ik, niet meteen doelend op iemand. 'ouch, Tom zal dat niet graag horen.' zei hij. Ik keek hem verbaast aan. 'Ik had het over slechter. niet over tom,' zei ik verdedigend. Tom kwam binnenlopen, amper een seconde na ik uitgesproken was. Georg en Gustav keken elkaar glimlachend aan, nogal samenzweerderig. Georg wiebelde met zijn wenkbrauwen, en Gustav knikte. ik vroeg me af wat ze van plan waren, en later wou ik dat ik dat niet gedaan had. Georg greep een verbaasde TOm beet -het zag ernaar uit dat hij niet snapte waarom Georg praktisch naakt rond liep, in mijn bijzijn waarschijnlijk- en in 1 ruk, trok Gustav Toms T-shirt uit, nog voor hij kon protesteren. 'What the hell?' vroeg Tom verbaast. De jongens glimlachten alleen maar. Georg sloeg zijn arm om Toms schouder. 'Durf je nu nog te beweren dat Tom er beter uitziet dan ik?' Tom keek van de een naar de ander. 'Wat gebeurd hier?' vroeg hij zacht. ik haalde mijn schouders op. 'Weet niet. Georg is raar?' vroeg ik zacht. Bill kwam tussen ons springen. 'Ik ben raar, Georg en TOm zijn gewoon... oversekst.' Spreek over goeie vrienden.

Reageer (8)

  • SachaStyles

    OMG I LOVE GEORG niks tegen tom maar ik houd van Georg haha

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • xKaulitz18x

    haha super geschreven zie t, al helemaal voor me :P

    snel verder gaan
    <3

    1 decennium geleden
  • Assje

    Geniaal XD
    Snel verder! :P
    Xxx

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Geweldig

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen