Foto bij Chapter five.- Liam

Thankyouu all voor de lieve reacties-. Special thanks to my sister brighid202 and MissCurly <- Thankyou sooomuch (H)

‘Amber, aangenaam’ zei het meisje terwijl ze handen schudde met Niall, Louis em Zayn. Ik liep de ‘gezamelijke’ woonkamer in, legde Amber op de bank en ging ernaast zitten. Er werd op de deur geklopt en ik voelde Amber verstijven. Ik wilde vragen waarom, maar dat zou later wel komen. Net zoals alle andere vragen die ik voor haar had. Mijnhoofd bewoog zich langzaam naar de deur, terwijl een doorweekte Harry naar binnen stapte. ‘Liam, waar was je nou?’ ‘Ik ehm… ik vond Amber en ze was te zwak zelf terug te lopen. Ik dacht dat jij jezelf wel kon redden.’ ‘O, ja hoor.’ Zei Harry terwijl hij een handdoek uit de kast pakte. ‘Wie gaan er vanavond allemaal mee? We gaan over een half uur.’ Harry sprintte naar de douche en trok de badkamerdeur op slot. ‘Amber en ik blijven hier’ zei ik snel als antwoord op Zayns vragende blik. ‘Oké, oké I get it.’ Harry was klaar en de jongens vertrokken. ‘Amber?’ ‘hmm’ ‘Heb je honger? Wil je douchen? Wil je tv kijken? Je zegt het maar.’ ‘Mijn haar zit nog vol bloed he?’ ‘Ja.’ ‘Maar ik kan zelf niet douchen, m’n schouder doet pijn.’ Ik keek naar haar, naar haar prachtige lichaam. En eindigde bij haar ogen. Turquoise. Ik wist het absoluut zeker, dit waren de mooiste ogen die ik ooit had gezien. ‘Wil jij me please even helpen met douchen?’ Zei ze terwijl haar wangen rood werden. ‘Ik, het zit zo, als ik zo rondloop kan ik bij niemand onderduiken. Ik wil niet terug. Niet terug naar papa.’ ‘Kijk ik help je wel. En trouwens , je blijft hier. We zorgen dat je niks kan gebeuren!’ ‘Awh, dankje.’ Zei ze terwijl ze me knuffelde. Ik tilde haar op en liep over de gang naar mijn slaap- en badkamer. Ik legde haar neer op mijn bed en trok mijn kast open en gaf haar een badjas aan. ‘Hier trek deze maar aan. Ik zal niet kijken.’ Terwijl ik het zei draaide ik me om. Ik hoorde haar giechelend opstaan en omkleden. ‘Liam, ik ben klaar.’ Ik draaide me om en zag dat de badjas veel te groot was. ‘Je zit er schattig uit in dat grote ding.’ Zei ik terwijl ik naar haar keek. ‘Jij ziet er altijd schattig uit.’ Was haar korte antwoord. Ik tilde haar weer op. ‘Bad of douche?’ ‘Bad is denk ik makkelijker.’ Ik zette haar neer op de rand van het bad en draaide de kranen open. ‘Even wachten hoor.’ Ik liep naar mijn kast en zocht in mijn tas naar badschuim. ‘Ik heb alleen mannenshampoo en zeep.’ ‘Maakt mij helemaal niks uit.’ Zei ze en ik keek op en zag haar glimlachen. Ik liep snel naar haar toe en zette de shampoo op de rand van het bad. Amber draaide snel de kraan van het bad dicht en stond op. De badkamer was zo klein dat we helemaal tegen elkaar stonden. Ik stapte achteruit terwijl ze zichzelf uit de badjas probeerde te wurmen. Ik tilde haar weer op en hielp haar. Door hoe ze eruit zag kreeg ik nog meer vragen. De reden van de last van haar schouder was een grote blauwe plek over haar schouderblad en ruggengraat. Er zat ook nog een grote op haar enkel. Verder zat ze vol blauwe plekjes. Amber zag me kijken en barstte in huilen uit. Ik wilde haar omhelzen maar bedacht me. Ze zag het en knuffelde me. Ze zei nog steeds niks. Ik tilde haar weer op en zette haar in het bad. ‘Vertel me alles als je er klaar voor bent.’ Ze knikte. Ik veegde haar tranen weg en liet mijn handen op haar gezicht rusten. Haar handen kwamen uit het warme badwater en ze legde ze op mijn armen. Er ging weer een tinteling door me heen. Ik boog me over haar heen en gaf haar een kus op haar voorhoofd. Ik zag dat ze naar me keek en onze vingers vlochten zich in elkaar. Amber schoof onderuit en maakte haar haren nat. Ik deed voorzichtig wat shampoo in haar haar, pakte de douchekop en spoelde het er weer uit. Ik voelde dat ze naar me keek. Bij alles wat ik deed. ‘Kan je me eruit helpen alsjeblieft?’ Ik deed mij blouse uit zodat die niet nat zou worden en tilde haar uit het bad. Ik pakte de plastic kruk uit de douchecabine en zette haar er met mijn andere arm op. Langzaam begon ik haar haar af te drogen. Ze kromp in elkaar toen ik voorzichtig over de wond heen depte. Ik droogde haar verder af alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Ik liep weer naar mijn kast en pakte een shirt en een onderbroek. Ik hielp haar met aankleden en legde haar weer op mijn bed. ‘Zo wat wil je nu doen?’ Ze ging rechtop zitten, legde haar armen in mijn nek en ik voelde haar warme lippen op de mijne. Mijn armen bewogen zich naar haar rug. Ze trok me naast haar op bed. Ze schrokken beiden van het plotselinge geklop op de deur. Daar stond Harry. ‘Willen jullie ook pizza? We bestellen zo.’ ‘Is goed.’ ‘Oké bye.’ Dankje Harry voor het verpesten van dit moment. Ik ging op bed liggen en voelde haar bewegen. Voorzichtig ging ze op mijn borst liggen. Ik voelde haar ademhaling tegen mijn zij en gaf haar een kus op haar haar. Haar rechterarm schoof weer naar mijn nek. ‘Ik hou van jouw nek.’ Voorzichtig draaide ik me op mijn zij. Ze ging tegen me aan liggen en ik voelde kippenvel op haar armen. Ik trok haar nog steviger tegen me aan en onze lippen raakten elkaar.

Reageer (2)

  • MissCurly

    in één woord WAUW!
    Ik ben zo blij dat je dit verhaal online hebt gezet en het is zo goed <3
    Ik wil meer hahaha,
    Snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • MissCurly

    Oeh lang hoofdstuk! <3 Vooraf Kudo haha (; Ga het nu lezen :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen