Foto bij 208~

deze vind ik ergens wel sexy...

Laura PoV
'Dus nu is het mijn beurt?' vroeg ik zacht. Tom knikte grijnzend. Ik had het voordeel dat tom geen t-shirt meer aan had. Ik liep van hem weg, hij keek verbaast op, maar ik wou gewoon niet hebben dat er plots iemand binnen kwam, dus sloot ik de deur. Tom glimlachte toen ik me op zijn bekken neerzette. 'Wat ben je van plan?' vroeg hij terwijl ik me naar zijn nek toe boog, en mijn haar terug op mijn rug legde. 'Dat merk je wel.' zei ik lachend. ik kan het niet later om even aan zijn oorlelletje te zuigen, en er met mijn tanden over te schrapen. Tom rilde, maar niet van de kou. ik kuste hem zachtjes van zijn nek tot aan zijn tepel, waar ik lichtjes aan zoog. ik hoorde Tom lichtjes kreunen. Wie had het meeste effect op wie? Ik wreef zachtjes over zijn blote borst met mijn vingers, tot aan zijn navel, waarna ik me een beetje liet zakken. ik glimlachte omdat ik Tom onder me voelde bewegen, en omdat ik wist dat hij het leuk vond. ik streelde met mijn vingertoppen over de rand van zijn broek. Tom liet zijn hoofd achterover hangen toen ik met mijn vingers achter zijn broek haakte. Hij keek me glimlachend aan, misschien iets te verwachtend van me.. wel, het kon niet heel erg veel kwaad. Ik trok zijn riem open en trok zijn broek een beetje naar beneden. Zijn boxer was al redelijk gespannen. Tom glimlachte en ergens leek het hem gelukt te zijn om mijn topje uit te trekken. Toen hij bij mijn jeans kwam, zuchtte ik. hij keek verbaast op. 'Ik.. ik denk niet dat het een goed idee is.' mompelde ik zacht. Tom zei niet veel, maar ik denk wel dat hij het ergens wel begreep. Hij glimlachte en gaf me een lichte kus op mijn kruin. Hij stond op, een keek een beetje beschaamd. 'Bathroom' mompelde hij zacht. ik zuchtte. 'Hé, rustig.' mompelde hij zacht.

Reageer (6)

  • Assje

    Ik ben het ook helemaal eens met de onderste 2 reacties! Het is helemaal niet eerlijk van haar --'. Zó erg is het toch niet om seks te hebben..(zip)
    Snel verder! ^^
    Xxx

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Dat is niet helemaal aardig

    1 decennium geleden
  • jerasu

    hahaha ik ben t eens met de onderste twee reacties!!
    Snel verder

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Die reacties hieronder zijn hilarisch, haha! xD
    Maar ik vind het wel waar wat Raveness zegt..
    Snel verder! (flower)
    x

    1 decennium geleden
  • BVBunicorn

    KOMOPPPPPPPP --'
    Sexual frustration.. OMG.
    Snel verder. x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen