Foto bij Our first C-rank mission.

Nieuwe ^^

Ik loop chill over straat te lopen en ik neurie een liedje als iemandt me ineens om m'n nek vliegt ' Heey daisy'gil ik terwijl ik haar omhels.' Help me ,rin praat alleen maar over kakashi en ze KWIJLT als ze hem ziet ,ze is zooooo eng,en asuma is verliefd op me'zegt ze jammerend.' Tjaaa ,jammer dat je niet bij mij in het team zit,dan kon je rin jaloers maken maarja ,je zit er niet in dus da is klote'zeg ik droogjes.Ze kijkt me licht geraakt aan en we schieten allebei in de lach.Ineens komt minato op ons afgelopen ' Blair kom mee,we hebben een missie,en daisy jiraya zoekt je ,hadden jullie geen training afgesproken ?'vraagt hij haar droog.Ze spreid haar ogen en rent snel weg,ik zwaar haar nog droog na en loop dan met minato mee.' Wat voor missie minato-kun?'vraag ik hem koeltjes.'Jullie eerste C-rank missie'zeg hij glimlachend ik grijns en we lopen naar het hokage gebouw.Waar obito en kakashi alweer staan te ruzieen.' Kakashi obito'roep ik zwaaiend.Kakahi zwaait terug en obito bloost.Ik grinnik en minato kijkt me vragend aan.We lopen de kamer binne waar de 3th hokage onze missie opdraagt.' hebben we maar een c-rank missie ? Ik wil een B'gilt obito.Ik grinnik en kakashi slaat hem tegen z'n achterhoofd.' Sumimasen hokage-san'zegt minato terwijl we naar buiten lopen.' Een vrouw naar een andere stad brenge hé ? Interesant'zeg ik sarcastishe.Ze kijken me allemaal droog aan en lopen naar de poort van konohana,daar staat een vrouw met blauwe haren.' Jullie zijn vast team minato ,ik ben kohan'zeg de vrouw.' Konnichi wa ,kohan-san ik ben blair en dit zijn kakashi obito en minato-sensei'zeg ik beleefd terwijl ik buig.Ze grinnikt en aait me over m'n hoofd.We lopen door als minato en kakashi ineens stil staan.Ik en obito kijken vragen om ons heen,ineens vliegt en een shuriken op obito af en duw ik hem aan de kant,zelf ben ik te laat om hem te ontwijken en krijg ik hem in m'n arm,obito kijkt me geschokt aan en ik ga voor kohan staan om haar te beschermen.Kakashi en minato vechten tegen ze ,ze geven op en verdwijnen.' Bange kat'zegt kakashi tegen obito.Minato-san loopt naar me toe en verbindt mijn wond.' Dit zijn ninja's en kohan jij wist het'zegt minato half kwaad.' Het spijt me,maar ik had geen geld meer en kon alleen maar een c-rank missie betalen.'zegt ze verontschuldigend.' We brengen je gewoon naar de stad hidden village in Rain toe ,en maken onze missie af 'besluit minato.' Obito,blair let wat beter op 'zegt hij kalm.We knikken en lopen verder.Ineens voel ik een andere aanwezigheid en sta ik meteen stil,ik kijk om me heen .Minato kijkt me vragend aan en knikt daarna.Als we op een open veldje staat verschijnt er ineens een vreemd uitziende man met een blauwe huid ,een groot zwaard en een zwarte lange jas met rode wolken.' Kohan ,kom met mij mee'zegt hij grijnzend.Ik kijk hem super droog aan en vraag mezelf af of hij een haai is.

Reageer (2)

  • Des

    ahh!! this picture is sooo Cute!!!!

    1 decennium geleden
  • Caged

    O_o
    Oh myn god Asuma XD Overleef ik rustig maar :D xD
    Me hates Rin :P
    O_O HET IS EEN VISSIEEE!
    Weetje je pakt gewoon een grote vissenkom :'D
    Maar snel verder :D
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen